حمایت جامعه قرآنی از کاندیدای بهترین مجری مرد جشنواره «سین سیما»


حمایت جامعه قرآنی از کاندیدای بهترین مجری مرد جشنواره «سین سیما»

گروه شبکه اجتماعی ــ در پی کاندیدا شدن سیدوحید مرتضوی، در جشنواره «سین سیما»، قرآنیان کشور از این مجری برنامه‌های قرآنی و معارفی حمایت کردند.

حمایت جامعه قرآنی از کاندیدای بهترین مجری مرد جشنواره «سین سیما»

به گزارش ایکنا؛ جشنواره مردمی «سین‌سیما» برای رقابت تولیدات شبکه‌های سیما، از اول فروردین‌ماه 97 آغاز شد.
در این جشنواره، برنامه‌های ترکیبی، مسابقات تلویزیونی، بهترین مجری و ... شبکه‌های تلویزیونی سیما مورد ارزیابی مردمی قرار خواهد گرفت. در بین شبکه‌های مختلف، شبکه قرآن و معارف سیما در بخش‌های برنامه ترکیبی، برنامه گفتگومحور، بهترین مسابقه تلویزیونی، بهترین مجری زن، بهترین مجری مرد و بهترین تیتراژ در این جشنواره کاندیدا شده است.
در این بین سیدوحید مرتضوی، مجری برنامه‌ها و مسابقات قرآنی علاوه بر عموم مردم مورد حمایت ویژه جامعه قرآنی قرار گرفته است و تاکنون در رتبه و جایگاه برتری در این نظرسنجی قرار گرفته است.
قاریان برتر کشور از جمله رحیم خاکی، احمد ابوالقاسمی، حمیدرضا احمدی وفا، مسعود نیکدستی، محمدرضا پورزرگری، سیدکریم موسوی، مهدی فروغی، سعید پرویزی، حامد ولیزاده و ... در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود از این مجری قرآنی حمایت کرده‌اند.
علاقه‌مندان برای شرکت در این نظرسنجی می‌توانند با شماره‌گیری کد #۷۴۶*۱۶۲* در تلفن همراه به تنها مجری قرآنی کاندیدای بهترین مجری مرد در جشنواره سین سیما رای دهند.
یادآور می‌شود که شرکت در جشنواره رایگان سین سیما همراه با قرعه کشی جوایزی از جمله 10 هدیه 30 میلیون تومانی و همچنین یک هدیه 100 میلیون تومانی در مراسم اختتامیه این جشنواره در 25 فروردین ماه همزمان با عید مبعث خواهد بود.
انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس/ احمد ایراندوست برای تولد دخترش شال 17 میلیونی خرید!