نقض حریم هوایی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی


نقض حریم هوایی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی

چهار هواپیمای جنگی رژیم صهیونیستی صبح امروز حریم هوایی لبنان را نقض کردند.

نقض حریم هوایی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛، شبکه اسکای نیوز در خبری فوری گزارش داد ارتش لبنان اعلام کرده است چهار هواپیمای رژیم صهیونیستی صبح امروز حریم هوایی لبنان را نقض کردند و از غرب شهر جونیه تا بعلبک به مدت 10 دقیقه در آسمان این کشور حضور داشتند.

اعلامیه ارتش لبنان در حالی صادر شده است که سوریه و روسیه، ارتش رژیم صهیونیستی را مسئول حملات بامداد امروز به فرودگاه نظامی تیفور (T4) در مرکز سوریه می‌دانند. حملاتی که با عبور از آسمان لبنان به سوی این فرودگاه انجام شد.

ارتش رژیم صهیونیستی از اظهارنظر در خصوص گزارش وزارت دفاع روسیه که اعلام کرده بود دو هواپیمای صهیونیست از نوع «اف-15»، 8 موشک بسوی فرودگاه نظامی تیفور در حومه حمص شلیک کردند، خودداری کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد از اظهار نظر در این خصوص خودداری می کند. در حالی که بنابر گزارش‌ها، دو هواپیما بدون ورود به آسمان سوریه از طریق حریم هوایی لبنان دست به این اقدام زده اند و پدافند هوایی سوریه پنج عدد از موشک ها را منهدم کرده است.

همچنین «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در گفتگو با روزنامه یدیعوت آحارونوت، تلویحاً به حمله هوایی به سوریه اذعان کرد. وی گفت: نیروی هوایی (رژیم صهیونیستی) فعالیت خود را در سوریه از سر گرفت.

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نورپردازی مرکز فرهنگی حیدر علی‌اف جمهوری آذربایجان به رنگ پرچم ترکیه و ایران