گود فرهنگ از فردا ساماندهی می شود


گود فرهنگ از فردا ساماندهی می شود

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد از اجرای پروژه ساماندهی گود فرهنگ و تبدیل آن به میدان فرهنگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین حجازی، با اشاره به وجود چندین گود بلاتکلیف در پایتخت و احتمال بروز خطر برای شهروندان گفت: از ابتدای این دوره از مدیریت شهری، موضوع رسیدگی و تعیین تکلیف گودهای مطرح تهران همچون گود فرهنگ مورد توجه متولیان امر قرار گرفت و در همین رابطه، فردا صبح عملیات عمرانی ساماندهی این فضا و تبدیل آن به میدان فرهنگ آغاز می شود.

وی با اشاره به پیشینه گود فرهنگ اظهار کرد: در سال ۹۳ عملیات گودبرداری این فضا آغاز شد و در سال ۹۶ پیمانکار پروژه تغییر کرد، در نهایت اما با انتخاب پیمانکار جدید عملیات عمرانی ساماندهی گود از فردا شروع می شود.

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد افزود: گود فرهنگ در نزدیکی باغ کتاب تهران قرار دارد و قرار است در آینده به مجموعه ای مشتمل بر ۴ طبقه پارکینگ، طبقه زیر همکف، طبقه همکف ویژه برگزاری نمایشگاه و طبقه بالای همکف (پلازای شهری) تبدیل شود.

حجازی گفت: این مجموعه در آینده به نام "میدان فرهنگ" در اراضی عباس آباد پذیرای شهروندان خواهد بود.

صبح فردا مراسم آغاز عملیات عمرانی برای تبدیل این مکان به میدان فرهنگ با حضور غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، علیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی، اشرف بروجردی رئیس کتابخانه ملی ایران و معاونان شهردار تهران در اراضی عباس آباد برگزار می شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟