حمله به سوریه اقدامی نمایشی بود


مشاور فرمانده کل سپاه گفت: حمله آمریکا، انگلیس و...
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به خاک سوریه بیش از آنکه یک اقدام نظامی باشد، اقدامی نمایشی بود.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با اشاره به حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه اظهار کرد:‌ این حمله بیش از آنکه یک اقدام نظامی باشد، اقدامی نمایشی بود.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برخلاف تصور آمریکا، فرانسه و انگلیس که گمان می‌کردند تجاوز به خاک سوریه می‌تواند یک موفقیت برای آنها ایجاد کند، این اقدام بیشتر یک حماقت بود، افزود: این کشورها در صدد بودند با تجاوز به سوریه برای خود حیثیت و اقتدار کسب کنند، اما به اهداف خود نرسیدند.

مقدم‌فر با بیان اینکه افکار عمومی دنیا تجاوز آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه را نپذیرفت و آن را اقدامی تجاوز‌گرانه و خلاف قانون می‌داند، گفت: این کشورها با حمله به خاک سوریه برای خود یک چالش عمیقی را در عرصه بین الملل ایجاد کردند.

وی اضافه کرد: در شرایطی که تروریست‌های تکفیری در سوریه و ... شکست خورده‌اند دیگر بهانه‌هایی همانند کاربرد سلاح‌های شیمیایی کارساز نیست.

مقدم فر با اشاره به سفر محمدبن سلمان به سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلیس، خاطرنشان کرد: ‌دلارهای سعودی هزینه حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه را تامین کردند، اما هزینه معنوی و بی‌حیثیتی آن متوجه خود این سه کشور است.

باشگاه خبرنگاران


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته