7 محصول جدید مخترعان قزوین رونمایی می شود


7 محصول جدید مخترعان قزوین رونمایی می شود

قزوین-مدیر مرکز رشد وخلاقیت بسیج قزوین گفت: محصولا جدیدکنترلر شیرگاز، تجهیزات رزمی چند منظوره، کیسه دفع ادرار بیماران، ماده بهبود بخش خاک کشاورزی، تخت بیماران نخاعی و ویلچر رونمایی میشود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بلوکی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان با تاکید بر پیگیری دغدغه های رهبری در رسیدن به جایگاه شاخص علمی در منطقه اظهارداشت: برای شتاب بخشیدن به امور باید از همه ظرفیت های بخوبی استفاده شود تا اهداف خود را پیاده کنیم.

وی اضافه کرد: مهمترین هدف ما در مرکز رشد و خلاقیت بسیج در کنار شناسایی نخبگان و مبتکران ، ایجاد فضای مناسب برای فعالیت علمی و تولیدی آنهاست.

بلوکی بیان کرد: اگر بتوانیم فضای مناسبی برای نمونه سازی تولیدات نخبگان و مبتکران مهیا کنیم گام مهمی در مسیر عملیاتی شدن طرح ها برداشته ایم.

وی اظهارداشت: در حال حاضر در کشور ۳۴ مرکز رشد فعال شده و قزوین هم در این زمینه توانسته موفقیت های خوبی کسب کند و پتانسیل بالایی در اجرای برنامه های علمی دارد.

7 محصول جدید مخترعان قزوین رونمایی می شود

مدیر مرکز رشد و خلاقیت بسیج استان قزوین یادآورشد: یکی از راههای معرفی محصولات دانش بنیان حضور در نمایشگاههاست که دراین راستا ۱۰۴ محصول مخترعان و مبتکران برای شرکت در دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان که از ۲۸ فروردین در قزوین برپا می شود برگزیده شده است.

رونمایی از ۷ محصول دانش بنیان

وی بیان کرد: در این نمایشگاه از چند محصول مهم رونمایی خواهد شد که دستگاه کنترلر شیرگاز، تجهیزات ورزش های رزمی چند منظوره، تولید کیسه دفع ادرار بیماران، ماده بهبود بخش خاک کشاورزی، تخت بیماران نخاعی و ویلچر ایستاده و نشسته معلولان از آن جمله است.

بلوکی اظهارداشت: در این نمایشگاه ۸۹ مخترع حضور فعال دارند و امیدواریم با استقبال خوبی که از سوی دانش آموزان و دانشجویان می شود بتوانیم انگیزه فعالیت نخبگان را بیشتر کنیم.

وی اضافه کرد: با روان سازی کارها تلاش می کنیم تا گام به گام با مخترعان و مبتکران پیش برویم و حامی خوبی برای عملیاتی کردن ایده های آنها به تولید محصول باشیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تولید سالیانه سه میلیون اصله نهال استاندارد در نهالستان‌های قزوی