مدیرعامل شرکت نینتندو تنها پس از دو سال و نیم عوض می‌شود


دیروز شرکت نینتندو با یک بیانیه رسمی اعلام کرد که این شرکت به زودی دچار...
دیروز شرکت نینتندو با یک بیانیه رسمی اعلام کرد که این شرکت به زودی دچار تغییراتی می‌شود و مدیرعامل وقت آن، «تاتسومو کیمیشیما» (Tatsumi Kimishima)، در تاریخ 28 ژوئن (7 تیر 1397) از سمت خود کنار خواهد کشید. تاریخ مدیریت تاتسومو کیمیشیما در شرکت نینتندو تا دو...

دیروز شرکت نینتندو با یک بیانیه رسمی اعلام کرد که این شرکت به زودی دچار تغییراتی می‌شود و مدیرعامل وقت آن، «تاتسومو کیمیشیما» (Tatsumi Kimishima)، در تاریخ 28 ژوئن (۷ تیر ۱۳۹۷) از سمت خود کنار خواهد کشید.

تاریخ مدیریت تاتسومو کیمیشیما در شرکت نینتندو تا دو ماه دیگر به اتمام می‌رسد و او از این فرصت استفاده می‌کند تا بازنشسته شود. بعد از این تاریخ این «شونتارو فوروکاوا» (Shuntaro Furukawa) خواهد بود و مدیرعامل نینتندو می‌شود. فوروکاوا در نینتندو سمت‌های زیادی دارد که مدیرریت بخش بازاریابی و بخش برنامه‌ریزی از جمله‌ آن‌ها است.

نکته جالب در مورد این تغییر پست اختلاف سنی بین آن‌هاست؛ کیمیشیما سه سال پیش که مدیرعامل شرکت شد 65 سن داشت و الان 68 سن دارد. از طرف دیگر فوروکاوا تنها 46 سال سن دارد که بسیار نزدیک‌تر به سن «ساتورو ایتاوا» (Satoru Iwata) است. ساتورو ایتاوا مدیرعامل افسانه‌ای در سال 2002 که مدیرعامل این شرکت شد در دهه چهارم زندگی خود بود و پس از 13 سال، فوت او بود که موجب به تغییر مدیرعامل شد.

کیمیشیما مدت زمان کمی به عنوان مدیرعامل نینتندو فعالیت کرد ولی در همین مدت کوتاه بر عرضه کنسول نینتندو سوئیچ و چندین بازی بسیار خوب از جمله The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Super Mario Odyssey نظارت داشته است. البته شایان ذکر است که کیمیشیما بعد از کناره گیری همچنان به عنوان مشاور به کار خود در شرکت ادامه خواهد داد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
مدیرعامل شرکت نینتندو تنها پس از دو سال و نیم عوض می‌شود