رایان رینولدز از ساخت فیلم Deadpool 3 مطمئن نیست


رایان رینولدز از ساخت فیلم Deadpool 3 مطمئن نیست

با وحود موفقیت مجموعه Deadpool تاکنون بسیاری انتظار دارند شاهد تولید فیلم سومی در مورد این کاراکتر باشند، اما رایان رینولدز نظر دیگری دارد و چندان درمورد تولید قسمت سوم Deadpool مطمئن نیست. نخستین فیلم ددپول در سال 2016 اکران شد و توانست سود زیادی را برای سازندگان خود به ارمغان بیاورد. فیلم نخست که با...

با وحود موفقیت مجموعه Deadpool تاکنون بسیاری انتظار دارند شاهد تولید فیلم سومی در مورد این کاراکتر باشند، اما رایان رینولدز نظر دیگری دارد و چندان درمورد تولید قسمت سوم Deadpool مطمئن نیست.

نخستین فیلم ددپول در سال 2016 اکران شد و توانست سود زیادی را برای سازندگان خود به ارمغان بیاورد. فیلم نخست که با بودجه 58 میلیون دلاری تولید شد چیزی در حدود 783.1 میلیون دلار در سطح جهان فروش کرد و با این میزان از فروش استودیوهای مالک اثر را راضی کرد تا روند ساخت دنباله‌ای از این عنوان را در پیش بگیرند. این دنباله که با نام Deadpool 2 شناخته می‌شود قرار است در تاریخ 18 می 2018 (28 اردیبهشت 1397) بر روی پرده نقره‌ای سینماها برود. انتظار می‌رود که تنها در رونمایی اولیه خود، حدود 160 میلیون دلار درآمد داشته باشد. به احتمال قریب به یقین دنباله Deadpool نیز با استقبال خوبی مواجه خواهد شد، بنابراین با محبوبیتی که این مجموعه پیدا کرده است بسیاری انتظار دارند شاهد تولید فیلم سومی در مورد این کاراکتر باشند. اما بازیگر نقش اصلی این مجموعه، «رایان رینولدز» (Ryan Reynolds)، نظر دیگری دارد و چندان درمورد تولید قسمت سوم Deadpool مطمئن نیست.

رایان رینولدز در مصاحبه اختصاصی‌اش با Entertainment Weekly گفت:

من نمی دانم که ما شاهد تولید فیلم Deadpool 3 خواهیم بود یا خیر. واقعا نمی‌دانم. من این شخصیت را دوست دارم و آن را احساس می‌کنم، او باید برای انجام کارهایش به شیوه کاملا درست در جهان خود حضور داشته باشد، شما باید او را از همه‌چیز دور کنید. من فکر نمی‌کنم که شما بتوانید به چنین کاری ادامه دهید. من دوست دارم که او را در حال مبارزه به شکل تیمی و گروهی ببینم، اما فکر می‌کنم اگر شما بخواهید یک فیلم مستقل دیگر از ددپول بسازید باید بودجه خود را تا حد ناچیز پایین بیاورید، تقلا کنید، تمام موانع عجیب‌وغریب را از سر راه بردارید و کارهایی انجام دهید که هیچ فردی نمی‌تواند آن را انجام دهد.

با نگاه به حرف‌های رایان رینولدز می‌توان به این نتیجه رسید که او خواهان این است که ددپول فقط در دنیای خود حضور داشته باشد و ما نباید اصرار داشته باشیم این کاراکتر وارد درگیری‌های فرعی شود. او همچنین مایل است که داستان فیلم از حال و هوای کتاب‌‌های کمیک فاصله بگیرد و داستان منحصربه‌فرد خود را دارا باشد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
رایان رینولدز از ساخت فیلم Deadpool 3 مطمئن نیست

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس‌| روز خاص عادل فردوسی‌پور کنار طرفدارانش