کتاب «توسعه فردی» در نسیم شهر رونمایی شد


بهارستان- کتاب «توسعه فردی» نوشته «سعید سعادت صانعی» در نسیم شهر رونمایی...
بهارستان- کتاب «توسعه فردی» نوشته «سعید سعادت صانعی» در نسیم شهر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از کتاب «توسعه فردی» که توسط «سعید سعادت صانعی» نوشته شده است، پیش از ظهر دوشنبه با حضور جمعی از هنرآموزان، دانش آموزان، دانشجویان و مسئولان و اهالی علم و ادب در سالن همایش «سجادیه» نسیم شهر برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ بهارستان طی سخنانی در این مراسم حلقه مفقوده صنعت، آموزش و منابع انسانی کشور را بهره وری دانست و گفت: نیروی انسانی مهم ترین سرمایه برای توسعه کشور است.

وی با تاکید بر بسط و گسترش بهره وری در منابع انسانی افزود: فرزندان بهارستان، قطعا از کتاب مناسب منتشر شده بهره خواهند برد و استعداد خود را شکوفا خواهند کرد.

حسینعلی بنار ضمن تقدیر از احداث ۲ فضای آموزشی با استانداردهای روز توسط نویسنده کتاب، اضافه کرد: خوشحالم در هفته ای که به نام علم، معلم و تکریم از علم آموزی است، مراسم رونمایی ارزشمند کتاب «توسعه فردی» را برگزار کردیم.

بنار گفت: تربیت نسلی توانا برای آینده کشور، دغدغه همه دلسوزان ایران اسلامی است و بنده این مراسم را شروع خوبی برای ترویج علم آموزی و توانا سازی نسل آینده می دانم و معتقدم مطالعه کتاب «توسعه فردی» می تواند بینش خوبی در جهت مدیریت در حوزه های عملکردی به ما دهد.

این خبر تکمیل می شود...

کد خبر 4290005