استاندار زنجان: شاد کردن مردم سخت نیست


استاندار زنجان: شاد کردن مردم سخت نیست

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: شاد کردن مردم و فراهم کردن زمینه غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، کار سختی نیست، ما سخت می گیریم.

به گزارش ایرنا اسدالله درویش امیری عصر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به میزان بالای مشارکت اجتماعی وفرهنگی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: اکنون نزدیک 400 تشکل مردم نهاد در این استان فعال هستند در حالی که سال 92، شمار تشکل های مردم نهاد استان 142 مورد بود.
وی به لزوم بهره گیری اداره کل ورزش و جوانان استان از ظرفیت تشکل های مردم نهاد تاکید کرد و گفت: حوزه ورزش می تواند از فضای موجود فعال سمن ها در استان حداکثر استفاده را ببرد.
درویش امیری با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی درقبال برنامه های اوقات فراغت جوانان مسئول هستند، اظهار کرد: امکاناتی از قبیل سالن های ورزشی، مراکز تفریحی و آمفی تئاتر در استان کم نیست و دستگاه های مختلف باید این قبیل امکانات خود را در جهت برنامه های اوقات فراغت در اختیار جوانان قرار دهند.
استاندار زنجان گفت: امکانات دستگاه های اجرایی سرمایه ملی است و دارایی انحصاری دستگاه خاصی نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در 700 مدرسه استان نماز جماعت برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این قبیل فعالیت های آموزش و پرورش هیچگاه انعکاس پیدا نمی کند و بخاطر آن کسی از این مجموعه قدردانی نمی کند در حالی که نه به خاطر دولت که به خاطر اشاعه نماز هم که شده باید این نوع فعالیت ها انعکاس داده شود.
درویش امیری به لزوم بکار گیری جوانان در مدیریت اجرایی اشاره کرد و گفت: ما باید از آغاز دهه 80 کادرسازی می کردیم تا امروز دغدغه نبود جوانان در عرصه مدیریتی نمی داشتیم.
7312/6085


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


نقاشی خانواده برای کودکان؛ 23 طرح زیبا و جذاب برای رنگ آمیزی