تشکیل 17 پرونده در حوزه برداشت غیرمجاز از معادن لرستان


خرم‌آباد- معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان...
خرم‌آباد- معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تشکیل 17 پرونده برداشت غیرمجاز از معادن این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال مومیوند ظهر شنبه در شورای معادن لرستان با اشاره به برداشت های غیرمجاز از معادن در این استان اظهار داشت: در سال ۹۶ بالغ بر ۱۷ مورد پرونده برداشت غیرمجاز از معادن را تشکیل داده ایم.

وی با بیان اینکه زمان دادرسی به این پرونده ها طولانی شده و از سوی دیگر احکام صادر شده برای این پرونده ها متناسب با جرم نیست، تصریح کرد: در استان های دیگر دادگستری و نیروی انتظامی حتی با ماشین هایی که مواد معدنی بدون مجوز را حمل می کنند برخورد کرده و دستور اسقاط ماشین را هم صادر می کنند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با تاکید بر اینکه اثر گذاری برخورد با پرونده های تخلف در حوزه معادن در استان ما کم است، افزود: پیشنهاد ما این است که یک شعبه ویژه برای بررسی این پرونده ها تاسیس شود.

مومیوند خاطرنشان کرد: مشکلاتی بین بهره برداران معادن هم داریم که قضات تخصصی در این موضوع ورود پیدا نکرده اند و نیاز است اطلاعات جامعی در این بخش کسب شود.

کد خبر 4300523
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید