تریبون مراسم رحلت امام (ره) نمادی از وحدت باشد


تریبون مراسم رحلت امام (ره) نمادی از وحدت باشد

گرگان- فرماندار گرگان با بیان این که تریبون مراسم رحلت امام (ره) نمادی از وحدت باشد، گفت: متأسفانه دیده شده برخی سخنرانان دیانت را زیر پا گذاشته و علیه مسئولان دولتی سخن می گویند.


به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم صفوی، ظهر سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و شب های قدر که در محل فرمانداری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مراسمی که برگزار خواهد شد یادآور تلاش های مردی است که عزت، شرافت و مسلمانی را به مردم ایران بازگرداند و اگر نقصانی هم اکنون وجود دارد از خود ماست.

وی ادامه داد: او به عنوان مرجع دینی در فضایی که کسی جرأت نفس کشیدن نداشت توانست حماسه ای را در جهان خلق کند بنابراین ما هم به پاسداشت عظمت و بزرگی وی همواره یاد ایشان را زنده نگه خواهیم داشت.

صفوی افزود: دشمنان زمانی را نخواهند یافت تا ما یاد و پایمردی این بزرگ مرد را فراموش کنیم.

کوتاه کردن مسیر استعلام ها برای سرمایه گذارن در گرگان

فرماندار گرگان اظهار کرد: زحمات زیادی همه ساله برای برگزاری این مراسم کشیده می شود اما بعضاً دیده شده برخی از سخنرانان دیانت را زیر پای می گذارند و به جای پرداختن به خصایص امام (ره) سیاه نمایی کرده و علیه مسئولان دولتی صحبت می کنند.

وی تصریح کرد: تریبون آن ها باید به ذکر بزرگی آن مرد بزرگ و وقایع ۱۴ و ۱۵ خرداد و تحلیل تاریخی آن روزها بپردازد و نمادی از وحدت و عزت مردم ایران باشند.

صفوی گفت: نگرانی ای نسبت به طرفداران ناآگاه در جامعه وجود دارد آن ها بذر ناامیدی را در جامعه می پاشند و نتیجه آن پوچ گرایی نسل جوان است.

وی افزود: تصمیم داریم سنگ بنای توسعه را در شهر رقم بزنیم و لازمه آن ایجاد امنیت و آرامش در بین مردم است.

صفوی در پایان بر کوتاه کردن مسیر استعلام برای سرمایه گذارن در گرگان تأکید کرد.

کد خبر 4309213

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معاون رئیس جمهور به شهدای علی‌آبادکتول ادای احترام کرد