اقداماتی نظیر اهانت به صالحی تخریب وحدت ملی است


اقداماتی نظیر اهانت به صالحی تخریب وحدت ملی است

تهران-ایرنا- فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به اهانت معدود افرادی علیه علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در مراسم روز جهانی قدس گفت: این اقدامات خود زنی ، مبارزه با جمهوری اسلامی و تخریب وحدت ملی است و کسانی که دست به چنین رفتارهایی می زنند فکر نکنند کارشان به نفع نظام است.

«رسول منتجب نیا» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره اهانت به رئیس سازمان انرژی اتمی در راهپیمایی روز قدس گفت:این نوع برخوردها برخلاف مصلحت نظام و کشور هست و اگر ما این مسائل را وسیله اختلاف قرار دهیم و بخواهیم نظر خودمان را به هر قیمتی حاکم کنیم موجب تضعیف نظام و اقتدار کشور و خوشحالی دشمنان می شود.
وی ادامه داد: این نوع برخوردها از هر ناحیه ای باشد غلط و باطل و مضر است بخصوص نسبت به مسئولانی که امروز در خط مقدم جبهه مبارزه با استکبار قرار دارند.
قائم مقام مستعفی حزب اعتماد ملی با تاکید برلزوم حمایت از این مسئولان گفت:باید با وحدت کلمه از این مسئولین حمایت کرد تا دشمنان احساس نکنند اینها تضعیف شدند یا دستشان خالی است و مورد اختلاف هستند.
منتجب نیا اضافه کرد:متاسفانه این پدیده ده ها سال است در کشورما شکل گرفته است و به مجرد اینکه یک مسئولی برخلاف نظر یک جمعی حرکت می کند ولو این اقدام به صلاح نظام و براساس تصمیم نظام بود علیه او موضع گیری کرده و به وی توهین می کنند.
وی تصریح کرد: این اقدامات خودزنی و مبارزه با جمهوری اسلامی و تخریب وحدت ملی است و کسانی که دست به چنین اقداماتی می زنند فکر نکنند کارشان به نفع نظام است.
این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد:رئیس سازمان حساسی که مجری مصوبات نظام و دستورهای رهبری است باید نهایت حمایت و تقویت را به او اعمال کرد تا بتواند با قوت و قدرت مصوبات نظام را اجرا کند.
منتجب نیا با تاکید بر اینکه آقای دکتر صالحی در چنین شرایطی وضعیت فوق العاده حساسی دارند و باید حمایت شوند، اظهار داشت: ایشان شخصیت ویژه، اصیل، متدین، انقلابی و کسی است که هیچ گونه شک و شبهه ای در دلسوزی، سلامت و وفاداری ایشان وجود ندارد لذا آزار دادن ایشان یک ظلم مضاعف و عمل ضد اخلاقی فوق العاده زشتی است.
به گزارش ایرنا، در مراسم راهپیمایی روز قدس عده ای با اهانت به رئیس سازمان انرژی اتمی وی را خائن خطاب کردند. این اقدام با واکنش گسترده شخصیت ها و فعالان سیاسی مواجه شده است.
سیام**2021**1553


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فرود اضطراری بالگرد نخست وزیر ارمنستان + فیلم