دشمنان درصدد نا امید کردن ملت ایران از آینده کشور هستند


دشمنان درصدد نا امید کردن ملت ایران از آینده کشور هستند

یاسوج- امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: دشمنان درصدد نا امید کردن ملت ایران از آینده کشور هستند.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز عید فطر شهر یاسوج افزود: تلاش دشمنان بر نا امید کردن ملت ایران است که مقام معظم رهبری نیز در راستای مقابله با این توطئه شوم دشمنان نسبت به امید بخشی مستمر به جامعه به خصوص امید بخشی به نسل جوان اقدام می کنند.

حسینی صدر با اشاره به اقدامات شوم و مختلف دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه در حوزه اقتصادی و روانی، اظهار کرد: در عرصه های روانی نیز دشمنان برای برهم زدن اتحاد مسئولین اجرایی و کتمان پیشرفت های ایران اسلامی در ابعاد مختلف تلاش می کنند و برنامه ریزی گسترده و اقدامات هدفمندی نیز در این راستا انجام داده اند.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: فشارهای روانی دشمنان بر علیه نظام و انقلاب با به کارگیری روش های مختلف مانند تبلیغات منفی و مسموم رسانه ای گسترش یافته است.

وی افزود: دشمنان با سیاه نمایی از وضعیت اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی کشور در حال تلاش برای مأیوس سازی ملت ایران هستند.

حسینی صدر خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی نیز بنای دشمنان در بن بست قرار دادن ایران اسلامی است که به لطف خداوند موفق به دستیابی به این خواسته شوم نخواهند شد.

حسینی صدر با اشاره به روز جهانی قدس سال جاری گفت: روز جهانی قدس امسال به عنوان یک همایش بزرگ جهان اسلام متمایز و متفاوت تر از هر سال بود و بخشی از دلایل آن، پیروزی های افتخار آمیز و غرور آفرین جبهه مقاومت و نابودی گروهک تروریستی داعش در کشورهای مسلمان عراق و سوریه بود.

امام جمعه موقت یاسوج افزود: استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار با شکست های متعددی مقابل مسلمانان مواجه شده است.

کد خبر 4321586

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نیمکت های خاک گرفته در مدارس شهر سی سخت