فروش بالای گوشی P20 شرکت هوآوی


فروش بالای گوشی P20 شرکت هوآوی

هم رسان: هوآوی اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد در حدود 200 میلیون دستگاه گوشی را در سال 2018 به فروش برساند و پس از این خبر بیانیه ای منتشر کرده است که اعداد و ارقام شگفت انگیزی برای سری هوآووی پی 20 را نشان می دهد. به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از یوبر گیزمو ، این شرکت...

فروش بالای گوشی P20 شرکت هوآوی

هم رسان: هوآوی اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد در حدود 200 میلیون دستگاه گوشی را در سال 2018 به فروش برساند و پس از این خبر بیانیه ای منتشر کرده است که اعداد و ارقام شگفت انگیزی برای سری هوآووی پی 20 را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از یوبر گیزمو ، این شرکت اعلام کرده است که تاکنون بیش از 6 میلیون دستگاه P20 به فروش رسانده است که این اعداد شامل مدل های P20 Lite و P20 Pro نیز است. این اعداد توسط کوین هو رئیس بخش گوشی های هوشمند هوآوی اعلام شده است که در مصاحبه ای با Consumer Electronics Show Asia به آنها اشاره کرده است. همچنین او می گوید که میزان فروش P20 در مقایسه با نسخه های قبلی در سال گذشته بیش از 81 درصد بوده است.

فروش بالای گوشی P20 شرکت هوآوی
طی سه ماه اول پس از رونمایی سری گوشی های P20 بیش از 6 میلیون دستگاه به فروش رسیده است که در مقایسه با فروش 3.3 میلیون دستگاه از سری گوشی های P10 در مدت زمان مشابه در سال گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

فروش بالای گوشی P20 شرکت هوآوی
کمترین چیزی که می توان درباره این اعداد گفت این است این اعداد بسیار شگفت انگیز هستند، اما رئیس بخش گوشی های هوشمند شرکت هوآوی به صورت مجزا اعلام نکرده است که کدام مورد از گوشی های این سری توانسته است نظر مشتریان را بیشتر به خود جلب کند.
هوآوی قصد ندارد در سال جاری گوشی های جدیدی رونمایی کند. این شرکت گوشی دیگری با نام Mate 20 در خط تولید خود دارد که در نیمه دوم سال 2018 آماده عرضه خواهد شد. انتظار می رود که گوشی Mate 20 مجهز به یک صفحه نمایش 7 اینچی باشد، البته اگر گزارشات اخیر درست باشند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بلینگام بازیکن فصل لالیگا