میزان حافظه گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 مشخص شد


میزان حافظه گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 مشخص شد

هم رسان: به نظر می رسد که گوشی گلکسی نوت 9 مجهز به یک حافظه داخلی 512 گیگابایتی خواهد بود. طبق گزارشات اخیر این نسخه دارای یک رم 8 گیگابایتی است. به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از گیکی گجت ، گفته می شود که نسخه از گوشی با حافظه بزرگ در کره جنوبی عرضه خواهد شد، اما هنوز مشخص...

میزان حافظه گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 مشخص شد

هم رسان: به نظر می رسد که گوشی گلکسی نوت 9 مجهز به یک حافظه داخلی 512 گیگابایتی خواهد بود. طبق گزارشات اخیر این نسخه دارای یک رم 8 گیگابایتی است.


به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از گیکی گجت ، گفته می شود که نسخه از گوشی با حافظه بزرگ در کره جنوبی عرضه خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست که در چه کشورهای دیگری موجود خواهد بود.
شایعات گذشته حاکی از این هستند که این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 854 و یا پردازنده اگزینوس 9810 سامسونگ خواهد شد که هر کدام از این نسخه ها در مناطق مختلف توزیع خواهد شد.

میزان حافظه گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 مشخص شد
گفته می شود که طراحی گوشی شبیه به چیزی است که در نوت 8 دیده ایم و این گوشی دارای یک باطری 4000 میلی آمپر ساعتی و دوربین های جدید است. پیش از این تصور بر این بود که این گوشی مجهز به دوربین هایی مشابه با دوربین های دوگانه 12 مگاپیکسلی گلکسی اس 9 پلاس خواهد بود. برخی از شایعات حاکی از این هستند که نوت 9 دوربین های دوگانه 16 مگاپیکسلی خواهد داشت.
این گوشی با Android Oreo عرضه خواهد شد و انتظار می رود که سامسونگ در ماه اوت رسما آن را معرفی کند، ودر تاریخ 9 اوت طی کنفرانس مطبوعاتی آن را رونمایی کند. همچنین شایعات حاکی از انی هستند که این گوشی دارای یک S Pen جدید با قابلیت های جدید است.
به محض کسب اطلاعات جدید درباره سامسونگ گلکسی نوت 9 با شما درمیان خواهیم گذاشت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم بترکان ترین اجرای خوانندگی در برنامه صداتو ! / همه ذوق کردند