گوشی نوکیا 6.1 مورد آزمایش قرار گرفت


گوشی نوکیا 6.1 مورد آزمایش قرار گرفت

هم رسان: گوشی نوکیه 6.1به تازگی عرضه شده است، این گوشی هوشمند هوشمند نسبت به مدل قبلی خود ارتقاء هایی نیز یافته است. و حالا این گوشی را ما مورد آزمایش سختی قرارداده ایم که می توانید فیلم ان را مشاهده نمایید. در این فیلم که در زیر قرار دارد می بینید که گوشی نوکیا 6.1 در برابر انواع...

گوشی نوکیا 6.1 مورد آزمایش قرار گرفت

هم رسان: گوشی نوکیه 6.1به تازگی عرضه شده است، این گوشی هوشمند هوشمند نسبت به مدل قبلی خود ارتقاء هایی نیز یافته است. و حالا این گوشی را ما مورد آزمایش سختی قرارداده ایم که می توانید فیلم ان را مشاهده نمایید.


در این فیلم که در زیر قرار دارد می بینید که گوشی نوکیا 6.1 در برابر انواع آزمایش ها قرار می گیرد، که این آزمایش ها شامل آزمایش خراشیدگی، خشم شده گی و دیگر آزمایش ها می باشد.
همانطور که در این ویدئو مشاهده می نمایید صفحه نمایش این گوشی در مرحله 6 و 7 خراشیده می شود که همانند تمامی گوشی هایی می باشد که امروز در بازار موجود است. همچنین این گوشی طبق انتظار در در تست های آتش (حرارت) و خمیدگی نیز به خوبی عمل می کند.

گوشی نوکیا 6.1 مورد آزمایش قرار گرفت
گفته می شود که این گوشی جدید مجهز به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن فول اچ دی 1920 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 16 به 9 خواهد بود. این گوشی هوشمند مجهر به پردازنده Snapdragon 630 بوده که به همراه 4GB رم و 64GB حافظه ذخیره سازی داخلی و باتری 3000 mAh عرضه می شود و از سیستم عامل اندروید 8.0 Oreo پشتیبانی می نماید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از تخفیف 50 درصدی کمیسیون سفر تا طرح تابستانی شارژ گاز کولر