گوشی هوشمند جدید Oppo به زودی عرضه می شود


گوشی هوشمند جدید Oppo به زودی عرضه می شود

هم رسان : گوشی هوشمند جدید Oppo Find C که به تازگی به طور رسمی معرفی شده است، حالا کمپانی Oppo قصد دارد تا این گوشی هوشمند را در چین عرضه نماید. به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از گیکی گجت ، کمپانی Oppo قصد دارد تا این گوشی را در یک رویداد خبری در تاریخ 29 جون گوشی هوشمند جدید...

گوشی هوشمند جدید Oppo به زودی عرضه می شود

هم رسان : گوشی هوشمند جدید Oppo Find C که به تازگی به طور رسمی معرفی شده است، حالا کمپانی Oppo قصد دارد تا این گوشی هوشمند را در چین عرضه نماید.


به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از گیکی گجت ، کمپانی Oppo قصد دارد تا این گوشی را در یک رویداد خبری در تاریخ 29 جون گوشی هوشمند جدید Find X را به طور رسمی عرضه نماید.
هملنطور که مطلع هستید گوشی هوشمند جدید Oppo Find X دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی OLED می باشد و مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 845 به همراه 8GB رم و 256GB حافظه ذخیره سازی داخلی می باشد.

گوشی هوشمند جدید Oppo به زودی عرضه می شود
این دستگاه مجهیز به دوربین های بسیار قدرتمند بوده و باعث شده تا این گوشی در سطح بالایی قرار گیرد. دوربین های این گوشی شامل یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی است و دوربین اصلی گوشی نیز یک دوربین دوگانه متشکل از یک دوربین 16 مگاپیکسلی و یک دوربین 20 مگاپیکسلی است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویری از یک قاب عکس خاص در خانه جمیله علم‌الهدی