تبلت جدید شیائومی به طور رسمی معرفی شد


تبلت جدید شیائومی به طور رسمی معرفی شد

هم رسان: کمپانی شیائومی آخرین تبلت اندرویدی خود را معرفی نمود، تبلت شیائومی Mi Pad 4 ، این تبلت اندرویدی دارای یک صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل می باشد. به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از جی اسم آرنا ، این تبلت به همراه یک پردازنده 8 هسته ای 2.2GHz و پردازنده...

تبلت جدید شیائومی به طور رسمی معرفی شد

هم رسان: کمپانی شیائومی آخرین تبلت اندرویدی خود را معرفی نمود، تبلت شیائومی Mi Pad 4 ، این تبلت اندرویدی دارای یک صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل می باشد.


به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از جی اسم آرنا ، این تبلت به همراه یک پردازنده 8 هسته ای 2.2GHz و پردازنده گرافیکی Adreno 512 GPU عرضه می شود، همچنین شما می توانید انتخاب هایی با 3GB رم و 32GB حافظه ذخیره سازی و یا 4GB رم و 64GB حافظه ذخیره سازی را داشته باشید.

تبلت جدید شیائومی به طور رسمی معرفی شد
همچنبن تبلت Xiaomi Mi Pad 4 مجهیز به دو دوربین می باشد، که در جلوی این تبلت یک دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه تشخیص صورت قرار دارد. در پنل پشتی تبلت نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای فیلم برداری و عکاسی قرار داده شده است که قادر به فیلم برداری Full HD می باشد..
تبلت جدید شیائومی مچهز به WiFi و بلوتوث 5.0 می باشد و شما می توانید از بین رنگ های سیاه و روز طلایی یکی را انتخاب نماید ، قیمت این تبلت در حدود 170 دلار می باشد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عناب بخورید تا لاغر شوید/ هر انچه که درباره عناب باید بدانید