ملی‌پوش پارالمپیکی پرتاب دیسک: با مربی بلاروسی تمرین می‌کنیم


ملی‌پوش پارالمپیکی پرتاب دیسک: با مربی بلاروسی تمرین می‌کنیم

دارنده نشان برنز پرتاب دیسک پارالمپیک لندن و طلای پاراآسیایی گوانگ‌ژو و اینچئون کلاس 44F گفت: بر اثر تمرین در خرم‌آباد دیسک‌های پرتاب شکسته می‌شوند!

فرزاد سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: حدود یک هفته است که دوباره تمریناتم را در مجموعه آفتاب تهران و زیرنظر مربی بلاروسی شروع کرده‌ام.

وی با اشاره به اینکه از آبان سال پیش به تهران آمده‌ام و با مربی خارجی تمرین می‌کنم، ادامه داد: در آکادمی اسکان داریم و خدا را شکر شرایط خیلی خوب است و مشکلی نداریم.
سپهوند با بیان اینکه در نخستین مرحله رکوردگیری، سهمیه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا کسب کرده‌ام، افزود: به دنبال کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال در جاکارتا هستم و تلاش می‌کنم مدال طلای اینچئون و گوانگ‌ژو را تکرار کنم.
این ورزشکار لرستانی با اشاره به اینکه چند وقت اخیر در خرم‌آباد تمرین کرده‌ام، یادآور شد: زمین پرتاب‌های مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد قبلاً به طور «خود رو» چمن می‌آورد و برای اینکه آن را چمن ‌کنند، متأسفانه خاکی شده و تمرین در آن سبب می‌شود دیسک‌ها و نیزه‌ها شکسته شوند. چند روزی که در خرم‌آباد تمرین کردم، دو دیسک پرتاب شکست.
وی تأکید کرد: وقتی زمین چمن نباشد، دیسک می‌شکند و اگر بخواهم دیسک خوبی براساس وزن خریداری کنم، حداقل 50 میلیون ریال نیاز دارم.
سپهوند بیان کرد: برای رسیدن به اهداف‌مان به امکانات خوبی نیاز داریم که خوشبختانه در اردوی تهران، فدراسیون این شرایط را فراهم کرده است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟