تیم ملی کبدی ایران نایب قهرمان رقابت های امارات شد


تیم ملی کبدی ایران نایب قهرمان رقابت های امارات شد

تهران- ایرنا- تیم ملی کبدی مردان ایران در رقابت های امارات متحده عربی که به میزبانی شهر دبی برگزار شد، در دیدار پایانی با نتیجه 24 بر 26 مقابل هند حریف دیرینه خود مغلوب شد و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی کبدی ایران که با ترکیبی از بازیکنان جوان در این مسابقات حاضر شده بود، از ساعت 19 شنبه مقابل هند که عنوان دار قهرمانی جهان و آسیا در این رشته است، صف آرایی کرد و به رغم تلاش زیاد موفق به شکست حریف همیشگی خود نشد.
رقابت های بین المللی دبی اوایل تیرماه با حضور ایران، هند، پاکستان، کره جنوبی، کنیا و آرژانتین آغاز شد و ملی پوشان کبدی ایران پس از دو پیروزی مقابل آرژانتین و شکست کره جنوبی به نیمه نهایی این مسابقات صعود کردند.
کبدی بازان ایران که با هدف آمادگی بیشتر برای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در این مسابقات حاضر شدند، در این مرحله تیم پرقدرت پاکستان را با نتیجه 40 بر 21 از پیش رو برداشتند تا حریف هند در دیدار پایانی شوند.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 اندونزی به میزبانی شهرهای جاکارتا و پالمبانگ از 27 مرداد تا 11شهریور ماه امسال در بیش از 45 رشته ورزشی برگزار می شود که با پیش بینی های شورای المپیک آسیا بیش از 10 هزار ورزشکار از 45 کشور در این رویداد حضور می یابند.
تیم ملی کبدی مردان ایران نیز پیش از این در سه دوره از بازی‌های آسیایی شرکت کرده است که در سال 2006 به میزبانی دوحه قطر به مقام چهارم رسید. همچنین در بازی‌های آسیایی 2010 گوانژو چین و 2014 اینچئون کره جنوبی نیز مقام دومی را در کارنامه دارد.
«عباس اورسجی» رئیس فدراسیون کبدی ایران، هم پیش از این در گفت وگویی با ایرنا اعلام کرد که مردان این رشته کسب مدال طلای بازی های آسیایی را هدف قرار داده اند.
ورزشی**9029**1368


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

در بازی آخر مهم فقط بردن و سه امتیاز بود/ آقای گل: استقلال اشتباهات به سودش را به یاد ب...