افشاگری مجریان بی‌بی‌سی علیه منافقین


افشاگری مجریان بی‌بی‌سی علیه منافقین

از آنجا که این فرقه منفور، در میان اپوزیسیون خارج از کشور نیز فاقد جایگاه است و به دیده انزجار و نفرت به آن می نگرند، این نشست یکروزه  با واکنش منفی اعضای جدا شده این گروهک تروریستی و نیز برخی خبرنگاران شبکه های فارسی زبان خارج از کشور مواجه شده است.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، فرقه رجوی روز گذشته در پاریس نشست سالانه خود را برگزار کرد. نشستی که با هزینه های کلان و مانور تبلیغاتی بسیاری همراه بود تا بتواند بازتاب گسترده ای داشته باشد.

اما از آنجا که این فرقه منفور، در میان اپوزیسیون خارج از کشور نیز فاقد جایگاه است و به دیده انزجار و نفرت به آن می نگرند، این نشست یکروزه با واکنش منفی اعضای جدا شده این گروهک تروریستی و نیز برخی خبرنگاران شبکه های فارسی زبان خارج از کشور مواجه شده است.

گزارش گاردین درباره نحوه شکل گیری این تجمع که بر اساس وعده و وعیدها به شرکت کنندگان غیرایرانی این نشست اختصاص داشت، مورد توجه گزارشگران و مجریان بی بی سی قرار گرفت. رعنا رحیم پور، علی همدانی و فرزاد فرحزاد از جمله عوامل شبکه بی بی سی فارسی، در صفحات مجازی خود در اینستاگرام و توییتر، با ارسال پست هایی نسبت به این نشست واکنش دادند.

افشاگری مجریان بی‌بی‌سی علیه منافقین

یادداشت گاردین علیه نشست منافقین

فرزاد فرحزاد در پست اینستاگرام خود نوشت: «مجاهدین خلق، همچنان سازمان یافته ترین گروه اپوزیسیون در خارج از ایران است. با این حال، علی رغم هزینه های سنگین و حمایت خارجی، در جلب نظر ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی، موفقیت چندانی نداشته است. به نظر شما دلیل ناکامی این سازمان تاکنون چه بوده؟»

افشاگری مجریان بی‌بی‌سی علیه منافقین

پست اینستاگرام مجری بی بی سی

رعنا رحیم پور و علی همدانی نیز در پست های جداگانه ای، گزارش گاردین در خصوص نشست منافقین در فرانسه را "خواندنی" توصیف کرده و می نویسند: «نیمی از حضار ایرانی بودند و بقیه لهستانی، چک، اسلواکی و پناهنده های سوری در آلمان بودند که به یک دعوت فیس بوکی برای سفر به پاریس با 25 یورو پاسخ داده بودند و با اتوبوس آورده شدند.»

افشاگری مجریان بی‌بی‌سی علیه منافقین

پست مجری بی بی سی درباره نشست منافقین


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟