مصدومیت 5 آتش‌نشان در اطفاء حریق داروخانه‌ای در کرمان


مصدومیت 5 آتش‌نشان در اطفاء حریق داروخانه‌ای در کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از مصدومیت پنج آتش‌نشان در اطفاء حریق داروخانه‌ای واقع در خیابان شریعتی شهر کرمان خبر داد.

"علی عسکری " در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: این حریق توسط شهروندان به سامانه 125 در ساعت پنج 36 دقیقه بامداد امروز 11تیر ماه اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی عملیات (125) آتش‌نشانی کرمان بلافاصله آتش‌نشانان از چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به هم‌جوار بودن بازار تاریخی شهر کرمان و مغازه‌های تجاری با محل آتش‌سوزی، مهار این آتش با تلاش بی وقفه 25 آتش نشان به همراه هفت خودرو اطفاء حریق و امداد و نجات آغاز شد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: آتش‌نشانان ضمن عملیات اطفاء حریق از سرایت آتش به واحدهای همجوار جلوگیری کردند و اقدامات ایمنی واحدهای تجاری همجوار و نزدیک به محل حادثه انجام شد.

وی بیان کرد: با توجه به وجود انبار دارو و مواد شیمیایی در این داروخانه و همچنین کلینیک پوست در اثر این آتش‌سوزی دود بسیار زیادی در ساختمان و محل حادثه منتشر شده بود که آتش‌نشانان اقدام به تخلیه دود از محل کردند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان افزود: این آتش‌سوزی پس از چهارساعت تلاش آتش‌نشانان شهر کرمان مهار شد و ایمنی واحدهای تجاری همجوار مورد بررسی قرار گرفت.

عسکری عنوان کرد: در این حادثه متاسفانه پنج نفر از آتش‌نشانان شهر کرمان به علت دود زیاد ناشی از سوختن مواد شیمیایی و بهداشتی دچار مصدومیت شدند که یک نفر از آتش‌نشانان به بیمارستان اعزام و چهار نفر توسط عوامل اورژانس در محل حادثه تحت انجام اقدامات پزشکی و درمانی قرار گرفتند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان در پایان گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

وی همچنین از صاحبان واحدهای تجاری خواست نکات ایمنی را در نحوه انبار و چیدمان لوازم رعایت و دقت کنند قبل از خروج از واحد تجاری لوازم برقی خاموش شده باشد.
انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟