اریک بولیر از مک لارن جدا شد


فرمول یک ایران – اریک بولیر، از سمتش به عنوان مدیر مسابقه ای تیم مک لارن استعفا داد و جیل دفران در این تغییرات مدیریتی مهم، جایگاه جدیدی پیدا کرد. مک لارن پس از جدایی از هوندا در سال 2018 و آغاز همکاری با رنو هدفش را کسب سکو تعیین کرده بود، ولی در شروع فصل جدید آن ها باز هم ضعیف عمل کردند و به اهداف توسعه خود نرسیدند که عمدتا مربوط به...

فرمول یک ایران – اریک بولیر، از سمتش به عنوان مدیر مسابقه ای تیم مک لارن استعفا داد و جیل دفران در این تغییرات مدیریتی مهم، جایگاه جدیدی پیدا کرد.

مک لارن پس از جدایی از هوندا در سال 2018 و آغاز همکاری با رنو هدفش را کسب سکو تعیین کرده بود، ولی در شروع فصل جدید آن ها باز هم ضعیف عمل کردند و به اهداف توسعه خود نرسیدند که عمدتا مربوط به آئرودینامیک خودرو بود.

در هفته های اخیر فشار روی بولیر که مسئول اصلی عملیات های مسابقه ای بود زیاد شده بود و مک لارن در روز چهارشنبه اعلام کرد که او در آستانه گرندپری خانگی شان از سمتش کنار رفته است.

مک لارن مشخص کرد که یک تیم مدیریتی جای او را خواهند گرفت، که شامل ایجاد یک نقش مدیریت ورزشی جدید برای دفران، برنده ایندیانا 500 است.

بولیر گفت:

بسیار مفتخرم که در طول چهار سال گذشته با چنین تیم فوق العاده ای کار کردم، اما فهمیدم که الان بهترین زمان برای من است که عقب بکشم.

می خواهم که برای همه در مک لارن آرزوی بهترین ها را در ادامه فصل و آینده داشته باشم.

تغییرات دیگری هم در تیم مدیریتی مک لارن صورت گرفته است، سایمون رابرتز به عنوان مسئول تولید، مهندسی و امور لاجستیک فعالیت خواهد کرد و آندریا استلا تازه وارد مسئول امور پیست خواهد بود.

اریک بولیر از مک لارن جدا شد اریک بولیر از مک لارن جدا شد فرناندو آلونسو و جیل دفران

مدیر عامل مک لارن، زاک براون، بیان کرد که این جان بخشی دوباره تیم به خاطر شروع ناامیدکننده شان در ابتدای فصل 2018 بوده است که به عقیده به خاطر مشکلات سیستمی و ساختاری بوده که نیازمند تغییرات بزرگی است.

براون گفت:

عملکرد MCL33 در 2018 انتظارات هیچ کسی در مک لارن را برآورده نکرده است، مخصوصا انتظارات طرفداران وفادار ما را. این به خاطر خطای صدها نفری از مردان و زنان سخت کوش در مک لارن نیست.

از امروز به دنبال پیدا کردن علت مشکلات خواهیم بود و اولین قدم را در مسیر بازیابی برخواهیم داشت.

می خواهم از این فرصت پیش آمده استفاده کنم و از طرف کل تیم از اریک به خاطر خدماتش به مک لارن تشکر کنم و برای او آرزوی موفقیت در مراحل بعدی زندگی اش می کنم.

بولیر از کسانی بود که از عملکرد هوندا انتقاد می کرد، ولی با عوض شدن تامین کننده مک لارن باز هم مشکلی حل نشد. قبل از گرندپری فرانسه از او پرسیدیم که خود را مسئول این عملکرد ضعیف می داند یا نه؟ او جواب متفاوتی نسبت به امروز داشت.

بولیر جواب داد:

قطعا، همه ما مسئول این عملکرد ماشین هستیم.

نه استعفا نخواهم داد.

بیست سالی است که من در اتومبیل رانی هستم و با هر تیمی که مدیریتش کردم جام بردم، همچنین در فرمول یک، پس این رکوردی است که نمی توانید از من بگیریدش.

ما در یک مسیری هستیم. جایی که می خواهیم نیستیم، از موقعیت فعلی مان راضی نیستیم، ولی با موتور رنو و تیمی متشکل از انسان هایی خوب، فقط باید دنبال این باشیم که مشکلات ماشین را پیدا کنیم و رفعشان کنیم.

می دانیم که منشأ مشکلات ماشین از کجاست. وقتی ماشینی می‌سازید، وقتی به یک طرح مفهومی اعتقاد دارید، باید توسعه اش دهید و مطمئن شوید که برای سری بعدی درستش کرده باشید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟