جشن امضای کتابهای تازه انتشار یافته نویسنده قزوینی


جشن امضای کتابهای تازه انتشار یافته نویسنده قزوینی

قزوین- به مناسبت روز قلم، جشن امضای کتابهای تازه انتشار یافته رضا فضلی نویسنده قزوینی در کافه هنرمندان استان قزوین برگزار شد.


به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز قلم، آئین رونمایی و جشن امضای کتاب «پلی به آسمان» و «راست قامتان عشق» از کتابهای تازه انتشار یافته رضا فضلی نویسنده قزوینی در کافه هنرمندان استان قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام عباس قدس در این مراسم از منظز قران به جایگاه قلم، خلاقیت و تولید محتوای فرهنگی پرداخت.

وی، قسم خوردن قرآن به قلم را نشانه ی عظمت آن بر شمرد و قسم به آنچه می نویسید را نشانه اهمیت قرآن به تولید محتوی دانست.

حجت الاسلام قدس، کار نویسندگی را از جنس خلاقیت و تولید دانست که در منظر قرآن امری الهی و بسیار پسندیده است.

وی یادآور شد: بهترین افراد در منظر قران تولیدکنندگان هستند کسانی که از فرصت عمر خود بهترین بهره را می برند و بدترین افراد اسراف کنندگان هستند که فرصت اندک عمر خود را صرف امور بیهوده می کنند.

جشن امضای کتابهای تازه انتشار یافته نویسنده قزوینی

در ادامه مهدی رضایی به مقایسه تطبیقی روایت داستان «پلی به آسمان» نوشته رضا فضلی با اوضاع و شرایط هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

رضا فضلی نویسنده کتابهای «پلی به آسمان» و «راست قامتان عشق» نیز به شرح روایت داستانی کتابهای خود پرداخت و گفت: در ادبیات عرفانی- ایران زمین، انسان موجودی دور افتاده از وطن خویش است که در آرزوی بازگشتن به وطن خود دائماٌ خود را به در و دیوار زندان دنیا می کوبد.

انسان از نگاه ادبیات داستانی آقای فضلی با پشت پا زدن به دنیا و رهایی از قید و بند هواها و آرزوها می تواند دوباره قفس را بشکند اوج بگیرد و این اتفاق در نظام مقدس هزاران بار توسط رزمندگان و شهدا رخ داده است.

در پایان این مراسم استاد امیر عاملی به شعرخوانی پرداخت.

کد خبر 4340919

منتخب امروز


آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...