طالبان: نشست عربستان می‌خواهد افغانستان به فلسطین دوم تبدیل شود


به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، گروه طالبان به نشست عالمان...
به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، گروه طالبان به نشست عالمان دین جهان اسلام در جده مرکز عربستان سعودی، واکنش نشان داد و اعلام کرد که این نشست می‌خواهند تا افغانستان به فلسطین دوم تبدیل شود. در بیانیه طالبان آمده...

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، گروه طالبان به نشست عالمان دین جهان اسلام در جده مرکز عربستان سعودی، واکنش نشان داد و اعلام کرد که این نشست می‌خواهند تا افغانستان به فلسطین دوم تبدیل شود.

در بیانیه طالبان آمده است که نشست جده تلاش کرد تا طالبان دست از مبارزه بکشند و از ظلم و جنایت اشغالگران، چشم‌پوشی کنند.

همچنین در این بیانیه آمده است که عربستان سعودی تلاش کرده تا با برگزاری این نشست نشان دهد که تاکنون فعالیت‌های این کشور تاکنون به هیچ گروه یا مردمی آسیبی نرسانده است.

طالبان همچنین گفته است که درخواستش از عربستان سعودی این است تا برای پایان دادن به اشغال افغانستان نقش مثبتی ایفا کرد چرا که اینگونه نشست‌ها تنها به حیثیت جده ضربه می‌زند.

به گزارش فارس، کنفرانس بین‌المللی صلح افغانستان با حضور رهبران مذهبی در افغانستان و گروه منتخبی از نخبگان مسلمان سراسر جهان و با هدف اقداماتی به منظور دستیابی به صلح و ثبات در افغانستان در عربستان سعودی که به مدت 2 روز برگزار شده بود، روز گذشته با صدور قطعنامه به کار خود پایان داد.

/انتهای پیام/

طالبان: نشست عربستان می‌خواهد افغانستان به فلسطین دوم تبدیل شود