شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که این روزها نام دکتر شیری زیاد به گوشتان رسیده باشد. افراد زیادی این روزها به سخنرانی ها و کلیپ های دکتر شیری گوش فرا می دهند و سعی می کنند سوالات و مشکلات زناشویی، فردی و اجتماعی خود را از ایشان بپرسند. در این بخش از روانشناسی دکتر سلام می خواهیم شما را بیشتر با دکتر شیری روانشناس ایرانی، آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی دکتر علیرضا شیری ( دکتر شیری روانشناس )

اگر بخواهم به طور خلاصه زندگینامه دکتر شیری را برایتان بازگو کنم، باید بیوگرافی ایشان را در … بخش اصلی مورد بررسی قرار دهم. این بخش ها شامل:

زندگینامه فردی سابقه کاری آقای دکتر در رادیو سابقه کاری آقای دکتر در تلویزیون سابقه کاری آقای دکتر در مطبوعات سوابق اجرایی سوابق فعالیت های فرهنگی استاد سوابق تحصیلی سابقه تدریس مدون دانشگاهی

دکتر شیری ؛ بیوگرافی دکتر علیرضا شیری روانشناس

بخش 1: زندگینامه فردی دکتر علیرضا شیری

دکتر علیرضا شیری یکی از روانشناسان بنام کشور عزیزمان هستند که در سال 1353 در تهران دیده به جهان گشودند. ایشان بهمن ماهی بوده و دقیقا در روز سیزدهم این ماه در حسن آباد متولد شده اند. پدر ایشان جناب آقای عبدالحمید شیری یکی از وکلای برجسته امور تجاری و ورشکستگی هستند و مادرشان خانم پروین اعلمانی کارشناس ارشد ادبیات انگلیسی.

تحصیلات خود را در مقطع دبستان تا دبیرستان در همان شهر خود به پایان رسانده و در دانشگاه علوم پزشکی، تحصیلات آکادمیک خویش را گذراند. پس از اینکه از دانشگاه علوم پزشکی فارغ التحصیل شدند، تصمیم گرفتند برای ادامه تحصیل به کشور انگلستان سفر کنند.

در این کشور، در دانشگاه آکسفورد در رشته روانشناسی یونگ مشغول به تحصیل شده و هم اکنون جزو بهترین استادان روانشناسی ایران هستند.

بخش 2: سابقه کاری آقای دکتر در رادیو

دکتر علیرضا شیری از سال 2007 در برنامه های تلویزیونی، سخنرانی ها و برنامه هایی داشته اند از جمله:

برنامه سیب نقره ای در سال 2008 – موضوع بحث: در مورد روانکاوی یونگ برنامه با من حرف بزن از رادیو جوان

دکتر شیری ؛ بیوگرافی دکتر علیرضا شیری روانشناس

بخش3: سابقه کاری دکتر شیری در تلویزیون

دکتر علیرضا شیری از سال 2007 در برنامه های تلویزیونی، سخنرانی ها و برنامه هایی داشته اند از جمله:

شبکه یک سیما:

خدایی در این نزدیکی

شبکه دو سیما:

این راه نزدیک است باز هم زندگی تصویر زندگی هزار راه نرفته هزار باید و شاید

شبکه سه سیما:

نیمروز با مجری گری آقای حامد جواد زاده گره با مجری گری میلاد دخانچی ویتامین 3 با مجری گری آقای علی زاهدی

شبکه چهار سیما:

اردیبهشت دو قدم مانده به صبح به همراه دکتر جلالی

شبکه پنج و شش سیما، مستند، سلامت، جام جم 1 و PRESS TV نیز برنامه هایی با ایشان داشته اند.

دکتر شیری ؛ بیوگرافی دکتر علیرضا شیری روانشناس

بخش 4: سابقه کاری آقای دکتر در مطبوعات

دکتر علیرضا شیری از سال 84 فعالیت خود را در زمینه روانشناسی در مطبوعات آغاز کردند و اولین همکاری خود را با روزنامه ایران داشتند. ایشان 14 مقاله در مورد رابطه عاطفی برای این روزنامه، تهیه کردند. از سال 88 یک صفحه ثابت در مورد پاسخدهی به سوالات در مجله راه کمال داشته اند. از سال 89 به بعد، مشغول به فعالیت در مجله موفقیت هستند که دو صفحه در این مجله به ایشان اختصاص دارد به نام “از دکتر شیری بپرس” از سال 89 به بعد، قلم زنی خود را در صفحه “سبک زندگی” در هفته نامه ای به نام همشهری جوان ادامه دادند.

بخش 5: سوابق اجرایی دکتر شیری

خدمات رسانی در حیطه مشاوره و راهنمایی شرکت هایی همچون داروسازی رازی تبریز، شرکت HEPCO اراک ، Nestle، گاز عسلویه جم، پتروشیمی ماهشهر، کاترپیلار تهران، توسعه و ترابری ایران TTI و … استاد دانشگاه در دانشگاه های سرشناسی مانند صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف، الزهرا، دانشکده هنرهای زیبا و… تدریس در مدارس تدریس در مجتمع های آموزشی همچون مجتمع آموزشی شهید مهدوی مجتمع آموزشی مشکاه مجتمع آموزشی مفید ریحانه النبی منطقه ۶ مجتمع پروفسور حسابی مجتمع آموزشی شهدای معلم منطقه ۶ مجتمع آموزشی تیزهوشان شهریار فرزانگان تهران مجتمع آموزشی بهشتی ( سهیل قیطریه )

بخش 6: سوابق فعالیت های فرهنگی استاد

اجرای صد ها برنامه در شهرداری تهران اداره ارشاد و بنیان سلامت فکر و شهرداری تبریز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران موسسه علوی تهران و شیراز

بخش 7: سوابق تحصیلی

فارغ التحصیل در سال 2000 از دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ التحصیل در سال 2007 از دانشگاه اکسفورد انگلستان در رشته روانشناسی عمقی کارل گستاویونگ فعالیت در زمینه روانشناسی اجتماعی نزد پروفسور مجد از سال 1380 تا 1384 دارای مدرک بین المللی professional practitioner درتدریس ابزار شخصیت شناسی MBTI ازموسسه CPP ایالات متحده گذراندن دوره های طراحی شده ویژه صنایع و ادارات گذراندن دوره های مهارت های مدیریت روانی

دکتر شیری ؛ بیوگرافی دکتر علیرضا شیری روانشناس

بخش 8: سابقه تدریس دانشگاهی دکتر شیری روانشناس

مدرس آسیب شناسی شخصیت در دانشکده روانشناسی واحد علوم وتحقیقات در مقطع ارشد بالینی مدرس نظریه های شخصیت – آسیب شناسی شخصیت – روان درمانی – نوروسایکولوژی مدرس مقطع کارشناسی ارشد – دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین تدریس روانشناسی عمقی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی- دانشگاه شهید بهشتی، بهار89 تدریس روانشناسی یونگ ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی- دانشگاه علامه طباطبایی سال 88 تدریس روانشناسی یونگ- دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران- موسسه دکتر کاردان- پاییز92 تدریس دانش خانواده در دانشگاه تهران از سال 82 تا 92 به جز دوران تحصیل در انگلستان مدرس روانشناسی – نظریه های شخصیت مقطع کارشناسی ارشد –دانشگاه آزاد اسلامی واحدDUBAI مدرس روانشناسی شخصیت در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه DUBAI و علوم و تحقیقات قزوین و بهداشت زناشویی و شکوه همسرداری در دانشگاه ( کارشناسی) مدرس مهارت های ارتباطی و تیپولوژی شخصیت در خارج دانشگاه دانشگاه صنعتی شریف (دانشجوی توانگر)/ دانشکده الهیات معارف دانشگاه تهران تدریس در دانشکده علوم دانشگاه تهران / دانشگاه آزاد اسلامی قزوین،dubai ، شیراز، گناباد، بهبهان، تبریز دانشگاه صنعتی امیرکبیر به دعوت نهاد رهبری/ دانشگاه الزهرا (شخصیت شناسی) تدریس در دانشگاه شهید بهشتی (دانشکده پرستاری- دانشکده بهداشت- دانشکده دندان پزشکی- دانشکده پزشکی) تدریس در دانشگاه تربیت معلم / دانشگاه تربیت مدرس مدرس در دوره های مجازی mba و dba مرکز یادگیری آنلاین دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

خانه توانگری دکتر علیرضا شیری

مرکز رسمی مطالعاتی آقای دکتر، خانه توانگری و ارتباط موثرتر طوبی است که به شماره ثبت 21012 در جمهوری اسلامی ایران به رسمیت شناخته شده است. خانه توانگری از سال 1385 شروع به فعالیت خود کرده و هدف آن آموزش مهارت های ارتباطی می باشد.

دکتر شیری ؛ بیوگرافی دکتر علیرضا شیری روانشناس

افتخارات دیگر استاد

آرکاتیپ های سازمانی عضو پژوهشکده علوم شناختی ایران ICSS تیپ شناسی مخصوص مدیران و کارشناسان صنعت MBTI نبوغ زندگی (سخنرانی) مدیر توانگر،کارمند توانگر(سخنرانی) مدیر خانه توانگری طوبی ( مرکز مطالعاتی ) مدیر مسوول مجله ” ازدواج مثبت مدیر انتشارات خانه توانگری

جناب دکتر در طی 14 سال فعالیت بی وقفه ، سخنرانی هایی زیادی ارائه داده اند (چیزی در حدود 800 سخنرانی به بالا) و با فعالیت های خود در کانال تلگرام سعی در بالا بردن فرهنگ و دانش مردم در ارتباطات روزانه و عاطفی خود داشته اند.

فعالیت های اینترنتی دکتر شیری :

آقای دکتر ارتباط خود با مردم را از طریق اینترنت و سایت خود گسترش دادند و حدود 11 سال قبل، مهارت های ارتباطی را از این طریق به مردم آموزش می دادند. در طی این سالها چیزی غالب بر 5500 ایمیل مردم را پاسخ داده اند و سعی کردند که کمکی در راستای رسیدن به اهداف مردم کنند. یکی از سایت های دیگری که آقای دکتر در آن به فعالیت پرداخته اند، سایت نوجوان توانگر است که از سال 91 در این سایت به مسائل و مشکلات نوجوانان پرداخته اند.

راه های ارتباطی با دکتر علیرضا شیری

آدرس مطب دکتر شیری ( دکتر علیرضا شیری )

برای مراجعه به دکتر شیری روانشناس، می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید.

تهران، خیابان مطهری، بعد از سلیمان خاطر، خیابان اورامان، خانه توانگری طوبی

دکتر شیری ؛ بیوگرافی دکتر علیرضا شیری روانشناس

آدرس سایت دکتر شیری روانشناس

برای دانستن بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روانشناسی می توانید به سایت آقای دکتر مراجعه کنید. در این سایت آموزش های حضوری و غیر حضوری گذاشته شده است که میتوانید با شرکت در این آموزش ها اطلاعات خود را بالاتر برده و مهارت های فردی و اجتماعی خود را گسترش دهید.

لینک سایت دکتر شیری روانشناس :

برای وارد شدن یه سایت آقای دکتر کلیک کنید.

لینک سایت خانه توانگری:

برای وارد شدن به سایت خانه توانگری کلیک کنید.

کانال تلگرام دکتر شیری

ایشان با فعالیت در تلگرام، مشاوره و سخنرانی های خود را در اختیار عموم مردم قرا می دهند. شما می توانید سوالات خود را از ایشان پرسیده و پاسخ خود را طی 3 ماه آینده دریافت کنید. به دلیل ترافیک زیاد سوالات، شاهد این تاخیر در پاسخگویی هستید. البته ممکن است در پاسخ به سوالات بقیه، جواب خود را زودتر پیدا کنید. برای اینکه عضو کانال جناب دکتر شوید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک کانال تلگرام دکتر شیری روانشناس

یا با پشتیبان کانال تلگرام ایشان در ارتباط باشید: @tavangary_support

همچنین برای عضو شدن در کانال خانه توانگری بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک کانال خانه توانگری استاد

نمونه ای از فیلم های کانال تلگرام دکتر شیری

در این بخش فیلمی از کانال دکتر آورده ایم که در مورد موضوع “با احساس گناه پس از جدایی چه کنیم ؟” می باشد. این فیلم جزء بخش هایی از آموزش غیرحضوری و به منظور کمک به افرادی است که پس از جدایی عاطفی و طلاق به سر می برند.

سوال پرسیدن و مشاوره گرفتن : از طریق سامانه پرسش و پاسخ سایت

سوال در مورد پیگیری آموزشی و ثبت نام: با شماره تلفن ۸۸۸۴۷۵۹۳ و ایمیل های

CLASS@DOCTORSHIRI.COM

doctorshiri@gmail.com

dr@doctorshiri.com

هماهنگی سخنرانی یا تدریس: تماس با دفتر خانه توانگری با شماره ۸۸۸۴۷۵۹۳

یا زدن ایمیل به بخش قراردادهای خانه توانگری به ایمیل

contract@doctorshiri.com