آمار کشته و زخمی شده گان حمله انتحاری پاکستان به بیش از 278 تن رسید


یک حمله کننده انتحاری، روز گذشته یک گردهمایی انتخاباتی را که مربوط حزب عوامی بلوچستان بوده، در شهر کویتۀ پاکستان هدف قرار داد که به اساس اطلاعات به دست آمده، در آن دست‌کم، 128 تن جان باخته‌اند. به  نقل از رسانه‌های پاکستانی، آغا عمر بنگ‌وزی، سرپرست وزیر ایالات بلوچستان گفته‌است که در آن حمله، هم‌چنان بیش از 150 تن دیگر زخمی...

آمار کشته و زخمی شده گان حمله انتحاری پاکستان به بیش از 278 تن رسید

یک حمله کننده انتحاری، روز گذشته یک گردهمایی انتخاباتی را که مربوط حزب عوامی بلوچستان بوده، در شهر کویتۀ پاکستان هدف قرار داد که به اساس اطلاعات به دست آمده، در آن دست‌کم، ۱۲۸ تن جان باخته‌اند.

به  نقل از رسانه‌های پاکستانی، آغا عمر بنگ‌وزی، سرپرست وزیر ایالات بلوچستان گفته‌است که در آن حمله، هم‌چنان بیش از ۱۵۰ تن دیگر زخمی شده‌اند.

مقام‌های پولیس اظهار کردند که در بین جان باخته‌گان این روی‌داد، سراج ریسانی یکی از سیاسیون و نامزد انتخابات پارلمانی از ایالات بلوچستان بوده، نیز کشته شده‌است.

گفته می‌شود که هدف اصلی فرد انتحاری نیز، سراج ریسانی که عضو حزب  عوامی بود، بوده‌است.

مسؤولیت این حمله مرگ‌بار را گروۀ داعش بر عهده گرفته‌است.

گفتنی‌ست که در این اواخر وقوع حمله‌های انتحاری در پاکستان افزایش یافته و بیش‌تر گردهمایی‌های انتخاباتی هدف قرار گرفته‌است.

حمله‌های انتحاری با واکنش‌های گوناگون و به خصوص احزاب سیاسی موجود در آن کشور قرار گرفته و به شدت تقبیح کرده‌اند.

این درحالی‌ست که در این روزها گردهمایی‌ها انتخاباتی نامزدان برای انتخابات پارلمانی جریان دارد و قرارست، انتخابات به تاریخ ۲۵ ماه روان سال جاری، برگزار گردد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چهار تروریست داعشی در ننگرهار کشته شدند