رسانه‌ها در انعکاس اخبار انصاف را رعایت کنند


رسانه‌ها در انعکاس اخبار انصاف را رعایت کنند

گرگان- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: یکی از شاخصه‌های توسعه یک ملت و دولت توجه به مطبوعات و رسانه‌ها است و باید رسانه‌ها در انعکاس اخبار انصاف و عدالت را رعایت کنند.


به گزارش خبرنگار مهر، عادله کشمیری بعدازظهر یکشنبه در دیدار هیئت مدیره خانه مطبوعات استان با استاندار گلستان، اظهار کرد: در چند هفته گذشته جلسه‌ای با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات داشتیم و مسائل و مشکلات این قشر را بررسی کردیم.

وی افزود: در جلسه ای با مدیر مسئول نشریات استان، مشکلات نشریات هم رسیدگی و مقرر شد که این نشست ها مستمر و ماهانه باشد.

کشمیری تصریح کرد: همه ما معتقد هستیم که یکی از شاخصه‌های توسعه یک ملت و دولت توجه به مطبوعات و رسانه‌ها است و یکی از مسائلی که باید رسانه‌های ما توجه داشته باشند داشتن انصاف در خبر است.

وی گفت: با توجه به توسعه فضای مجازی و دیجیتال توجه کمتری به بخش مطبوعات می‌شود اما این در حالی که هیچ چیزی به اندازه مطبوعات و کتاب اثرگذاری لازم را ندارد.

پیگیری بیمه خبرنگاران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اظهار کرد: شرایط خانه مطبوعات استان گلستان متفاوت از استان های دیگر است و رسانه های ما مشکلات فراوانی دارند که یارانه مطبوعات، کاغذ، بیمه و غیره از مشکلات اساسی این قشر است.

وی افزود: ۴۰ سال است که خبرنگاران مشکل بیمه دارند و هنوز هم این مشکل در استان برطرف نشده و باید برای رفع آن تدبیری اندیشیده و ساماندهی لازم انجام شود.

کشمیری اظهار کرد: خبرنگاری جز مشاغل پرخطر است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چتر حمایتی از رسانه‌ها را وظیفه خود می‌داند و از رسانه‌ها هم می خواهیم که در اخبار خود انصاف را رعایت کنند.

کد خبر 4347754

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معاون وزیر راه : روشنایی باند فرودگاه کلاله تکمیل می‌شود