تشکیل 60 استارت آپ در کرج/لزوم تقویت کسب‌وکارهای نوپا


تشکیل 60 استارت آپ در کرج/لزوم تقویت کسب‌وکارهای نوپا

کرج - عضو شورای شهر کرج با اشاره به تشکیل 60 استارت آپ در کرج، بر لزوم تقویت کسب‌وکارهای نوپا تأکید کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، عباس زارع در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه آغاز فعالیت اولین خانه استارتاپ در کرج به خبرنگار مهر گفت: ظرف چند سال گذشته در کرج ۶۰ استارتاپ ایجادشده است که نشان از تلاش و علاقه جوانان برای پیشرفت کشور است.

وی بابیان اینکه کرج دارای جاذبه بالا در مهاجرت است، گفت: مهاجرپذیری این کلان‌شهر یک فرصت مناسب برای تقویت استعداد جوانان سراسر کشور است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر کرج ضمن ابراز امیدواری از اینکه مسئولان زیرساخت‌های مناسب برای نهایت استفاده از این قابلیت را فراهم کنند، گفت: امکان تجمیع سرمایه‌های کلان برای نجات کشور وجود ندارد، مجبوریم به سمت کسب‌وکارهای کوچک و نوپا برویم.

زارع با تأکید بر اینکه جوانان با ارائه راهکارهای نوین می‌توانند گره بسیار کور اقتصاد کشور را باز کنند و موتور محرک این موضوع شاید استارتاپ ها باشند، گفت: در حوزه خدمات نیازمند افکار جوانان هستیم.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری در تلاش است خدمات را راحت‌تر در اختیار شهروندان قرار دهد و به نظر می‌رسد در این زمینه جوانان می‌توانند کمک‌های مؤثری داشته باشند.

عضو شورای شهر کرج از تخصیص بودجه یک میلیارد تومانی در حوزه کارآفرینی و حمایت از استارت‌ها خبر داد و گفت: امیدواریم در این زمینه سرآمد کشور باشیم.

کد خبر 4352590



به الکامپ البرز سر بزنید