راهنمای برجسته کردن گونه بدون نیاز به آرایش


یکی از مهم ترین اصول زیبایی صورت داشتن گونه های برجسته و پر است. اغلب افراد تصور می کنند برای داشتن گونه هایی پر و زیبا باید سراغ عمل های زیبایی پر هزینه بروند در صورتی که بدون نیاز به آرایش و عمل های زیبایی می توان برای برجسته کردن گونه ها اقدام کرد. گونه های برجسته باعث می شوند صورت شما جوان و جذاب تر به...

یکی از مهم ترین اصول زیبایی صورت داشتن گونه های برجسته و پر است. اغلب افراد تصور می کنند برای داشتن گونه هایی پر و زیبا باید سراغ عمل های زیبایی پر هزینه بروند در صورتی که بدون نیاز به آرایش و عمل های زیبایی می توان برای برجسته کردن گونه ها اقدام کرد.

گونه های برجسته باعث می شوند صورت شما جوان و جذاب تر به نظر برسد بنابراین اگرصورتی لاغر دارید بهتر است برای برجسته و پرتر به نظر رسیدن صورتتان از روش های طبیعی استفاده کنید.

راهنمای برجسته کردن گونه بدون نیاز به آرایش

برجسته کردن گونه ها با روش های طبیعی و آسان

برای برجسته سازی لب و برجسته سازی گونه ها بهتر است از روش های طبیعی و کم هزینه استفاده کنید زیرا این روش ها دارای عوارض و مضراتی نیستند و علاوه بر این مقرون به صرفه می باشند. در ادامه این مطلب چند روش طبیعی برای برجسته کردن گونه ها را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

راهنمای برجسته کردن گونه بدون نیاز به آرایش

برجسته سازی گونه ها با ورزش های صورت

۱. برای برجسته سازی گونه ها صبح قبل از اینکه مسواک بزنید دهان خود را تا جایی که امکان دارد باز کنید و در همین حالت سر خود را به سمت عقب خم کنید سپس فک پایین خود را به صورتی ببندید که کششی محسوس در قسمت گردن خود احساس کنید و بعد از بستن کامل دهان خود سرتان را به حالت روبرو صاف نگه دارید و این روش را هر روز ۱۸ تا ۲۰ بار انجام دهید.
۲. حرکت ماهی یکی دیگر از انواع روش های آسان برای برجسته کردن گونه ها است. برای انجام این حرکت ابتدا لپ هایتان را باد کنید به صورتی که دهانتان شبیه به دهان ماهی جمع شود سپس با کمک نوک انگشتان لپ های باد کرده تان را ۱۰ مرتبه از قسمت بیرون به داخل و ۱۰ مرتبه از قسمت داخل به بیرون ماساژ دهید.

راهنمای برجسته کردن گونه بدون نیاز به آرایش
۳. روی صندلی به صورت صاف بشینید و عضلات صورت خود را شل کنید سپس دهانتان را به اندازه زمانی که صحبت می کنید باز کنید و دو لب خود را به سمت داخل و گوشه دهانتان را به سمت بیرون بکشید. توجه داشته باشید که باید گوشه های لب هایتان را تا جایی که امکان دارد بکشید و به مدت ۶۰ ثانیه دهان خود را در همین حالت نگه دارید و بعد از مدت زمان ذکر شده دهانتان را به حالت طبیعی خود برگردانید. این تمرین را ۳ بار پشت سر هم و به مدت ۳ بار در طول روز انجام دهید.

راهنمای برجسته کردن گونه بدون نیاز به آرایش

برجسته سازی گونه ها با روش های خانگی

برای برجسته کردن گونه می توانید از اسکراب شکر و کره و آلوئه ورا و مخلوط گلیسرین و گلاب و و روغن های طبیعی و گیاهی استفاده گنید. در ادامه هر یک از این روش ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

راهنمای برجسته کردن گونه بدون نیاز به آرایش

۱. اسکراب کره شی و شکر

یک فنجان کره شی ذوب شده را با ۳/۴ فنجان شکر درون ظرفی مناسب مخلوط کنید و هم بزنید سپس مخلوط کره شی و شکر را درون یخچال قرار دهید تا جامد شوند. صورت خود را ابتدا با آب گرم بشویید و اسکراب شکر و کره شی را روی پوست صورت خود بمالید و ۵ دقیقه مکث کنید و بعد از مدت زمان ذکر شده دوباره صورت خود را با کمک آب گرم بشویید و با کمک حوله خشک کنید. توجه داشته باشید که این اسکراب را باید به صورت چرخشی روی پوست صورت خود بمالید.

راهنمای برجسته کردن گونه بدون نیاز به آرایش

۲. ژل آلوئه ورا

برای برجسته کردن گونه ها می توانید آلوئه ورا را به صورت چرخشی و آرام روی پوست صورت خود بمالید و این کار را ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از رفتن به حمام و هر روز انجام دهید. برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود می توانید صبح ها آب آلوئه ورا بنوشید تا پوست شما حالت ارتجاعی پیدا کند.

راهنمای برجسته کردن گونه بدون نیاز به آرایش

۳. مخلوط گلاب و گلیسیرین

گلاب و گلیسیرین برای تغذیه پوست گونه ها مناسب هستند و بهتر است شما از مخلوط گلاب و گلیسیرین شب ها قبل از خواب استفاده کنید.

راهنمای برجسته کردن گونه بدون نیاز به آرایش

۴. روغن های طبیعی

افرادی که دارای پوستی سالم و شفاف هستند گونه ها و صورت آن ها به صورت طبیعی تپل تر به نظر می رسد. اگر پوست صورت چربی مورد نیازش را تامین نکند گونه ها و صورت لاغر به نظر می رسند.
برای پرتر کردن گونه ها بهتر است بعد از شستن و لایه برداری پوست روغن های گیاهی را به آرامی و همراه با ماساژ ملایم روی پوست گونه ها و صورت خود بمالید. روغن زیتون و روغن آووکادو و روغن بادام و روغن نارگیل برای برجسته کردن گونه ها مناسب هستند.

راهنمای برجسته کردن گونه بدون نیاز به آرایش

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با انواع روش ها و ورزش های مناسب برای برجسته کردن گونه ها آشنا شدید که امیدواریم با کمک این روش ها بتوانید گونه هایتان را به صورت طبیعی برجسته کنید و صورتی جذاب و ایده آل داشته باشید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قالیباف به خاطر ائتلاف دوستان خودرا قربانی کرد/ قالیباف برای انتخابات مجلس دوازدهم یک ا...