چهار روش که یک مدیر بازاریابی دیجیتال نباید فراموش کند


مقدمات دیجیتال مارکتینگ قبل از تشریح 4 روش مهم دیگر در زمینه بازاریابی آنلاین، میبایست یکی از مهمترین نکاتی که این روزها کارشناسان بازاریابی دیجیتال به آن کم توجهند را یادآوری کنم: این روزها بسیاری از دوستان پس از گذراندن یک یا دو دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ به سرعت وارد بازار کار شده و مسئولیت […]

مقدمات دیجیتال مارکتینگ

قبل از تشریح ۴ روش مهم دیگر در زمینه بازاریابی آنلاین، میبایست یکی از مهمترین نکاتی که این روزها کارشناسان بازاریابی دیجیتال به آن کم توجهند را یادآوری کنم:

این روزها بسیاری از دوستان پس از گذراندن یک یا دو دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ به سرعت وارد بازار کار شده و مسئولیت واحدهای دیجیتال مارکتینگ استارت آپ‌های مختلف را قبول می‌کنند اما نکته اساسی اینجاست که علم مارکتینگ به چند تکنیک و ابزار آنلاین خلاصه نمی‌شود و شما نباید قبل از آموزش مبانی و اصول تبلیغات و بازاریابی در سمت مسئول بازاریابی دیجیتال ایفای نقش کنید و تنها پس از مطالعه عمیق در زمینه اصول بازاریابی (مانند کتاب‌های فیلیپ کاتلر) و هرم مازلو خواهید دید ابزارهای بازاریابی آنلاین چقدر کاراتر خواهند بود.

نکته بعدی بهینه سازی کانورژن ریت وضع موجود (Conversion Rate Optimization) CRO است که طی آن شما پس از طی کردن یک پروسه طولانی بررسی اطلاعات و رفتار مشتریان، با مشاوره کارشناس تجربه مشتریان یا UX DESIGNER نسبت به اصلاح وضع موجود و فرآیندهای وبسایت یا اپلیکیشن خود اقدام می‌کنید. بنابراین بهینه سازی تمامی شاخه‌های کسب و کار، یک پروسه همیشگی در بیزینس شما خواهد بود.

چهار روش که یک متخصص بازاریابی دیجیتال نباید فراموش کند

تبلیغات نیتیو یا همسان افیلیت مارکتینگ B2B یا همکاری بیزینس تو بیزینس بازاریابی اتوماسیونی و ECRM

ادامه مقاله دیجیتال مارکتینگ


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیوگرافی و عکسهای آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار و همسرش