تست گوزن ب‌ام‌و M5 با لاستیک‌های فرسوده


تست گوزن ب‌ام‌و M5 با لاستیک‌های فرسوده

عدم عملکرد درخشان ب‌ام‌و M5 جدید در تست چالشی گوزن به خوبی اهمیت استفاده از لاستیک‌های مناسب و جدید را به ما گوشزد می‌کند. این تست که به منظور تخمین توانایی خودرو در تغییر مسیر ناگهانی به منظور پیشگیری از تصادفات طراحی شده روشی بسیار خوب به منظور بررسی قابلیت مانور پذیری ناگهانی خودروها می‌باشد.... نوشته تست گوزن ب‌ام‌و M5 با...

عدم عملکرد درخشان ب‌ام‌و M5 جدید در تست چالشی گوزن به خوبی اهمیت استفاده از لاستیک‌های مناسب و جدید را به ما گوشزد می‌کند. این تست که به منظور تخمین توانایی خودرو در تغییر مسیر ناگهانی به منظور پیشگیری از تصادفات طراحی شده روشی بسیار خوب به منظور بررسی قابلیت مانور پذیری ناگهانی خودروها می‌باشد. ویدئوی جدید منتشر شده نشان می‌دهد که ب‌ام‌و M5 با لاستیک‌های ساییده شده و فرسوده در این تست حضور یافته است.

تست گوزن ب‌ام‌و M5 با لاستیک‌های فرسوده
نتیجه کار کاملاً اهمیت لاستیک‌ها را نشان می‌دهد. ب‌ام‌و با سه سرعت گوناگون 74، 76 و 78 کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند و نتیجه به دست آمده کاملاً برجسته است. تست 74 کیلومتر در ساعت نشان می‌دهد که ب‌ام‌و M5 تنها با یکی از مخروط‌ها برخورد می‌کند؛ اما در تست سرعت 76 کیلومتر در ساعت اوضاع به سرعت فرق کرده و اولین مانور به خوبی صورت می‌گیرد اما راننده نمی‌تواند به راه اصلی بازگردد و از تصحیح مسیر و بازگشت به خط صحیح بازمی‌ماند.

تست گوزن ب‌ام‌و M5 با لاستیک‌های فرسوده
تست نهایی 78 کیلومتر در ساعت نیز به کلی شکست می‌خورد زیرا راننده تلاش می‌کند در همان اول مسیر خودرو را در خط صحیح قرار دهد که این‌گونه نمی‌شود.

تست گوزن ب‌ام‌و M5 با لاستیک‌های فرسوده
ب‌ام‌و M5 از پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری با قدرت 600 اسب بخار استفاده کرده و می‌تواند در عرض 3.2 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت برسد. البته اگر از لاستیک‌های بد استفاده شود هیچ‌یک از این فاکتورها مهم نخواهد بود؛ و اگر یک مانع پیش روی خود ببینید و بخواهید مسیرتان را تغییر دهید اوضاع خیلی جالب نخواهد بود. مانور امن با خودرو در شرایط اضطراری کاملاً نیازمند تجهیزات امن و مناسب است؛ بنابراین لاستیک‌ها همواره باید در وضعیت ایده آلی باشند.

تست گوزن یک روش استثنایی به منظور تست هندلینگ خودروهاست. هیچ مهم نیست که خودرو چقدر قوی، گران یا منحصربه‌فرد باشد زیرا این هندلینگ بالاست که در شرایط اضطراری می‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد.

[دانلود ویدئو]


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد (خرداد 1403)