تصادف سمند با اتوبوس در خیابان شهید رجایی/یک خانم فوت شد


تصادف سمند با اتوبوس در خیابان شهید رجایی/یک خانم فوت شد

ری- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف خودرو سمند با اتوبوس در خیابان شهید رجایی خبر داد و گفت: در این حادثه یک خانم فوت شده است.


به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ملکی صبح سه شنبه در خصوص حادثه تصادف در خیابان شهید رجایی بالاتر از خیابان بعثت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۶ و ۵۹ دقیقه صبح امروز این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام می شوند.

ملکی در ادامه افزود: پس از حضور ماموران در محل مشاهده می شود که یک دستگاه خودرو سواری سمند با ۶ نفر سرنشین به دلیل نامشخصی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه اتوبوس که خالی از مسافر بوده برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه به اینکه ۴ نفر از سرنشینان سمند که ۲ خانم و ۲ آقا و یک کودک بودند پیش از حضور آتش نشان ها که در مدت زمان ۲ دقیقه به محل رسیدند از خودرو خارج شده بودند اما ۲ خانم داخل خودرو سمند محبوس ک گرفتار بودند که آتش نشان ها سریعا با آغاز عملیات هر ۲ نفر را از خودرو خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه یکی از افراد محبوس پس از خروج از خودرو و معاینات به عمل آمده مشخص شد که جان خود را از دست داده است گفت: این خانم ۵۲ ساله بر اثر جراحت فوت شده بود و نفر دوم نیز دچاار مصدومیت بود که تحویل عوامل اورژانس داده شد.

وی بیان داشت: محل حادثه برای انجام بررسی های بیشتر تحویل عوامل پلیس راهور شد و ماموریت ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه به پایان رسید.

ملکی از رانندگان خواست که به هنگام رانندگی فاصله جانبی و طولی مناسب را با خودروهای دیگر مد نظر قرار دهند تا زمانی که نیاز شد خودرو را متوقف کنند فاصله طوری باشد که خودرو به خوبی متوقف شود.

کد خبر 4367951

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

در عشق‌آباد به نظاره پرندگان عاشق بنشینید