تریلر جدید بازی Forza Horizon 4 را از دست ندهید


تریلر جدید بازی Forza Horizon 4 را از دست ندهید

رسانه کلیک – شرکت مایکروسافت با همکاری استودیوی نامدار «پلی گراند گیمز» به تازگی تریلر جدید بازی Forza Horizon 4 را با طرفداران و هواداران به اشتراک گذاشت که بر روی نمایش دریفت خودروها و معرفی بسته Formula Drift تمرکز دارد. اینکه عنوان ویدیویی Forza Horizon 4 یکی از مورد انتظارترین و بهترین بازی ریسینگ […] نوشته تریلر جدید بازی Forza...

رسانه کلیک – شرکت مایکروسافت با همکاری استودیوی نامدار «پلی گراند گیمز» به تازگی تریلر جدید بازی Forza Horizon 4 را با طرفداران و هواداران به اشتراک گذاشت که بر روی نمایش دریفت خودروها و معرفی بسته Formula Drift تمرکز دارد.

اینکه عنوان ویدیویی Forza Horizon 4 یکی از مورد انتظارترین و بهترین بازی ریسینگ و ماشین رانی سال جاری میلادی به شمار می رود، برهچیکس پنهان نیست. این بازی پرطرفدار در جریان کنفرانس مطبوعاتی شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 سال میلادی 2018 به صورت رسمی معرفی شد و استودیوی «پلی گراند گیمز» بار دیگر نشان داد که به دنبال ارائه گیم پلی متفاوت و صدالبته هیجان انگیزتری از سری فورزا هورایزن برای بازیکنان و هواداران پر و پا قرص این فرانچایز است.

بازی Forza Horizon 4 این بار بازیکنان و گیمرها را به مناطق خیالی بریتانیا می برد که محیط و جهان مشترک آن به دلیل تنوع زیاد جغرافیایی، مسیرها و جاده های گوناگونی نظیر جاده های آسفالتی سرسبز، بزرگراه های طویل و مسیرهای خاکی و مخصوص خودروهای آفرودی برای رقابت سخت و نفس گیر آماده هستند و شکی نیست که در نگاه اول مبهوت زیبایی این جهان چشم نواز خواهید شد.

با پیش خرید بازی فورزا هورایزن 4، بسته «فرمولا دریفت» را به صورت رایگان دریافت کنید.

همچنین، مهمترین ویژگی جدید عنوان ویدیویی فورزا هورایزن 4 که وجه تمایز اصلی آن با نسخه های پیشین محسوب می شود، تغییر فصل بازی است که به صورت هفتگی شرایط جوی و آب و هوای جهان بازی را به طور کلی تغییر می دهد و بر روی شرایط رانندگی کلیه بازیکنان تاثیر می گذارد. به گفته سازندگان، تغییر هر فصل به مدت یک هفته واقعی به طول می انجامد که در آن دنیای بازی نظیر درختان و مناظر و همچنین رویدادها و مسابقات متناسب با فصل جدید تغییر می کند و این تغییرات برای تمامی بازیکنان یکسان خواهد بود.

تریلر جدید بازی Forza Horizon 4 را از دست ندهید

تریلر جدید بازی Forza Horizon 4 را از دست ندهید

فارغ از جهان بازی، عنوان ویدیویی فورزا هوایزن 4 بیش از 450 خودروی کلاسیک، لوکس، مدرن، اسپرت و سوپراسپرت را در خود جا داده و به مانند نسخه های قبلی، از حیث تعداد خودروها و رویدادها هیچ کمبودی در آن احساس نمی شود.

بسته «فرمولا دریفت» شامل هفت خودرو مخصوص دریفت می شود.

حال از آنجا که تا به امروز مجموعه فورزا در بحث پیاده سازی دریفت خودروها فوق العاده عمل کرده و دریفتینگ یکی از چالش های مورد علاقه بازیکنان و عاشقان رانندگی است، به تازگی شرکت بزرگ مایکروسافت با انتشار تریلر جدید بازی Forza Horizon 4 از بسته Formula Drift رونمایی کرد.

از این رو، تریلر جدید بازی Forza Horizon 4 به معرفی بسته الحاقی «فرمولا دریفت» می پردازد و صحنه هایی از دریفت خودروها در پیچ ها و مسیرهای بازی را به نمایش می گذارد. بر اساس بیانیه استودیوی پلی گراند گیمز، بسته Formula Drift شامل هفت خودرو مسابقه ای است که این اتومبیل ها مخصوص دریفت و حرکات نمایشی در نظر گرفته شده اند و برای انجام چنین حرکاتی در پیچ ها بسیار کاربردی هستند.

اسامی هفت خودرو حاضر در بسته Formula Drift به شرح زیر است:

1998 Formula D BMW 325i 2015 Formula D Ford Mustang 2016 Formula D HSV Maloo 1997 Formula D Nissan 240SX 1995 Formula D Nissan 240SX 1996 Formula D Nissan 240SX S14 2006 Formula D SRT Viper

توجه داشته باشید که این بسته به صورت پولی و حتی رایگان برای کلیه بازیکنان و کاربران منتشر نمی شود و برای دریافت آن کافی است که یکی از نسخه های دیجیتال بازی از طریق فروشگاه های ایکس باکس لایو و یا مایکروسافت استور ویندوز پیش خرید کنید. به بیان دیگر، یکی از مزایای پیش خرید بازی فورزا هورایزن 4، دریافت رایگان بسته Formula Drift است که هفت خودرو مخصوص دریفت را در اختیار پیش خریداران بازی قرار می دهد.

در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای آنلاین تریلر جدید بازی Forza Horizon 4 دعوت می کند.

برای دانلود و دریافت تریلر فوق با کیفیت 720p، بر روی این لینک کلیک کنید.

خبر خوب برای کاربران و بازیکنان بازی Forza Motorsport 7 این است که در صورت پیش خرید عنوان ویدیویی فورزا هورایزن 4 و دریافت بسته «فرمولا دریفت»، می توانید این هفت خودرو مخصوص دریفت را به صورت رایگان به بازی «فورزا موتور اسپورت 7» اضافه کنید و از رانندگی با این خودروهای قدرتمند در پیست های مسابقه لذت ببرید.

قرار است بازی مورد انتظار و پرطرفدار Forza Horizon 4 در روز سه شنبه دهم مهر ماه سال جاری (2 اکتبر سال میلادی 2018) به صورت انحصاری بر روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 منتشر شود.

در حال حاضر، نسخه استاندارد، دیلاکس و آلتیمیت (Ultimate) بازی به ترتیب با قیمت های 59.99 دلار، 79.99 دلار و 99.99 دلار در فروشگاه های ایکس باکس لایو و مایکروسافت استور به فروش می رسد که با پیش خرید آن، به یک سری آیتم ها و خودروهای اختصاصی نظیر بسته Formula Drift دسترسی خواهید داشت.

همچنین، در صورتی که عضو سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) باشید، جهت تجربه چهارمین نسخه مجموعه فورزا هورایزن نیازی به خرید آن نیست و می توانید به صورت رایگان این بازی بی نظیر ریسینگ را در پلتفرم مورد نظر خود تجربه کنید.

حال در پایان این خبر، فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را در رابطه تریلر جدید بازی Forza Horizon 4 با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سامسونگ پشتیبانی از ساعت‌های هوشمند تایزنی خود را در سال 2025 متوقف می‌کند