نمایشگاه مد و لباس ایرانی در ورامین برگزار می شود


نمایشگاه مد و لباس ایرانی در ورامین برگزار می شود

تهران-ایرنا- معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین از برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی از10 تا 15 شهریور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا ،عباسعلی سعیدیان روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره مد و لباس ایرانی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : این نمایشگاه با هدف ترغیب و تشویق طراحان لباس بومی و فراهم آوردن زمینه مطلوب برای کشف و ظهور استعدادهای خلاق مرتبط با طراحی پوشاک، معرفی طراحان مستعد و توانمند به موسسات، کارخانه ها و تولیدی های پوشاک و توسعه فضای تعامل و همکاری میان فعالان صنعت پوشاک و منسوجات و مراکز آموزشی و دانشگاه های فعال در زمینه پوشاک برگزار می شود.
وی افزود: در این نمایشگاه که با حضور تولید کنندگان و طراحان پوشاک و کیف و کفش شهرستان ورامین برپا می گردد ، تلاش می شود تا زمینه های به کارگیری و اشاعه نمادها، نشان ها و مولفه های هویت اسلامی - ایرانی درعرصه پوشاک، هدایت بازار پوشاک به سوی تولید داخلی و تشویق مردم به استفاده از پوشاک داخلی با هدف حمایت از تولید ملی و ترویج فرهنگی و هویت ایرانی فراهم شود.
سعیدیان گفت : این نمایشگاه به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همکاری فرمانداری شهرستان ورامین ، شهرداری و سایر ارگان ها از 10 تا 15 شهریور برگزار می شود.
وی اظهار داشت : در این نمایشگاه که در 26 غرفه برپا می شود ، علاوه بر نمایش آثار طراحی شده در حوزه مد ایرانی اسلامی مردانه و زنانه ، کارگاه آموزشی طراحی و دوخت لباس نیز برگزار می شود.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین از برپایی غرفه عکاسی ، جشنواره غذای سنتی و محلی و غرفه حجاب فرشته ها ویژه دخترانی که به سن تکلیف رسیده اند به عنوان فعالیت های جنبی این نمایشگاه یاد کرد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اینفوگرافیک| نگاهی به هک سامانه‌های ایرانی در دولت سیزدهم