2 مدال پومسه مسجل شد


2 مدال پومسه مسجل شد

رقابت‌های نمایندگان پومسه ایران در بازی‌های آسیایی در حال برگزاری است.

2 مدال پومسه مسجل شدبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در بخش پومسه صبح امروز آغاز شد. در این مسابقات کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی و در بخش بانوان مهسا صادقی، مرجان سلحشوری و فاطمه حسام نمایندگان ایران هستند.
کوروش بختیار در بخش انفرادی در نخستین اجرا در رقابت با نماینده کامبوج موفق شد با نتیجه ۸/۲۴ بر ۸/۱۹ امتیاز پیروز شود و مرجان سلحشوری هم با پومسه‌رو ماکائو رقابت داشت که با نتیجه ۸/۰۱ بر ۷/۵۹ امتیاز به مرحله بعد راه پیدا کرد.
در ادامه بختیار با نماینده اندونزی به اجرای فرم پرداخت که با نتیجه ۸/۲۵ بر ۸/۱۹ امتیاز به برتری رسید و راهی مرحله نهایی شد و مدال برنز خود را قطعی کرد.
سلحشوری هم در رقابت با نماینده ژاپن با امتیاز ۸/۲۷ بر ۷/۹۰ پیروز و موفق شد مدال برنز خود و دومین مدال کاروان ایران را قطعی کند.
تیم سه نفره (کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی) در نخستین اجرا مقابل فیلیپین با نتیجه ۸/۳۳ بر ۸/۱۰ باخت و حذف شد و تیم با نوان هم با ترکیب (مرجان سلحشوری، مهسا صادقی و فاطمه حسام) در گام نخست با پومسه رو‌های کره‌جنوبی به اجرای فرم پرداخت که نتیجه را ۸/۱۲ بر ۷/۹۵ واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
هدایت تیم مردان برعهده «سانگ میونگ کیم» به عنوان سرمربی است و در بخش بانوان هم «فاطمه اسدپور» سرمربیگری تیم ملی را برعهده دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...