درخواست کتایون ریاحی از مردم در روزهای فشار اقتصادی


زلیخای سریال یوسف پیامبر که با درخشش در این سریال از بازیگری خداحافظی کرد , بانویی نیکوکار است که موسسه ای به نام مهر کتایون دارد. کتایون ریاحی بازیگر خوب کشورمان که با درخشش در نقش های زیادی اثار ماندگاری از خود به جا گذاشته است همراه سعی می کند با کارهای خیرخواهانه مردم را به این امر تشویق کند. او جدیدا پست جالبی در صفحه شخصی اش قرار داده...

زلیخای سریال یوسف پیامبر که با درخشش در این سریال از بازیگری خداحافظی کرد , بانویی نیکوکار است که موسسه ای به نام مهر کتایون دارد. کتایون ریاحی بازیگر خوب کشورمان که با درخشش در نقش های زیادی اثار ماندگاری از خود به جا گذاشته است همراه سعی می کند با کارهای خیرخواهانه مردم را به این امر تشویق کند. او جدیدا پست جالبی در صفحه شخصی اش قرار داده است. پست درخواست کتایون ریاحی از مردم در فشار اقتصادی برای خودداری از انتشار غذاهای خود در صفحات اجتماعی را در نیک صالحی ببینید.

درخواست کتایون ریاحی از مردم در فشار اقتصادی

کتایون ریاحی از مردم خواست که عکس غذا های خود را در فضای مجازی به اشتراک نگذراند درخواست کتایون ریاحی از مردم

کتایون ریاحی، بازیگر محبوب و خیر در آخرین پست خود در صفحه اینستاگرامش از مردم خواهش کرد که در این اوضاع نابسامان اقتصادی از انتشار عکس غذاهای خود خودداری کنند.

درخواست کتایون ریاحی برای خودداری از انتشار عکس غذاهای خود در فشار اقتصادی

کتایون ریاحی نوشت:

*****

«دوستان عزیز در همین لحظه که شما تصاویر خوراکی هایتان را میگذارید عده ای در جهان گرسنه هستند به جای این کار برای فرهنگ سازی و ترویج کار نیک تصویر نیکوکاری هایتان را بگذارید.

همچنین بخوانید : متفاوت ترین تیپ کتایون ریاحی در کنسرت علی زند وکیلی

روزی_یک_کار_نیک_ انجام_دهید.

نه_به_تصویر_خوراکی»

نه به تصویر خوراکی

کتایون ریاحی، بازیگر سینما و تلویزیون بنیاد کیش مهر کتایون (کمک) را در سال ۱۳۹۱ و با هدف کمک به کودکان ناشنوای مادرزادی که نیازمند جراحی کاشت حلزونی گوش هستند، تاسیس کرده است.

کتایون ریاحی

این بنیاد با همکاری سازمان بهزیستی کشور کودکان ناشنوای مادرزادی را شناسایی می‌کند و بخش قابل توجهی از هزینه‌های درمان این کودکان را می‌پردازد.

بنیاد کمک اهداف فرعی دیگری را هم دنبال می‌کند که از جمله آنها می‌توان به اهداف حمایتی، فرهنگی و هنری و پژوهشی و علمی اشاره کرد. اهداف حمایتی شامل ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و برگزاری کلاسهای کمک آموزشی است. از اهداف فرهنگی این بنیاد می‌توان به ترجمه و انتشار متن‌های روانشناختی و سی‌دی‌های آموزشی، نشر کتابهای داستان، برگزاری کنسرت‌های موسیقی و اجرای تئاتر اشاره کرد. مطالعات درباره روستاها و مناطق هدف، ارتباط و همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر از اهداف پژوهشی و علمی بنیاد کمک است. بنیاد کمک از افراد علاقه‌مند دعوت کرده است تا به شیوه‌های مختلف، این بنیاد را یاری کنند. یکی از این روش‌ها ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه‌های پزشکی، مدیریتی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و حقوقی است. روش دیگر، کمک‌های نقدی است که امکان پرداخت آن به صورت آنلاین نیز وجود دارد.

صفحه شخصی کتایون ریاحی

مجله اینترنتی آسمانیها۹۰


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟