پرداختن به تعلیم و تربیت فرزندان در کنار سایر رسالت های سازمانی


مهندس ملک جعفریان مدیرمخابرات منطقه تهران در حاشیه برگزاری مراسم جشن اختتامیه طرح نشاط و تعالی که از سوی حوزه مقاومت بسیج مخابرات تهران برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت گسترش برنامه های مرتب با حوزه تعلیم و تربیت فرزندان مخابراتی اظهارداشت: تاکیدات مقام معظم رهبری برای فراهم ساختن زمینه رشد و اعتلای هرچه بیشتر در مسیر رشدو بالندگی آینده سازان نظام...

ایران اکونومیست - پرداختن به تعلیم و تربیت فرزندان در کنار سایر رسالت های سازمانی
به گزارش ایران اکونومیست؛ مهندس ملک جعفریان که برای شرکت در مراسم اختتامیه طرح نشاط و تعالی فرزندان کارکنان مخابرات تهران در شب میلاد امام هادی (ع) در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای مخابرات تهران شامگاه یک شنبه چهارم شهریور حضور یافته بود ، ضمن بیان این مطلب افزود: نهادها و سازمان های مختلف به حد وسع و توان خویش در کنار سایر رسالت ها و وظایف ذاتی خود به مقوله تعلیم و تربیت نیز امعان نظر داشته باشند. بعنوان مثال طرح نشاط و تعالی که توسط همکاران خوبمان در حوزه مقاومت بسیج به انجام رسید در همین راستا صورت پذیرفت.


وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری برنامه طرح نشاط و تعالی خطاب به فرزندان کارکنان مخابرات تهران گفت:امیدوارم برنامه هایی که در تابستان امسال ، شما در قالب طرح نشاط و تعالی در آن شرکت کردید ، موثر و مفید بوده و بهره مندی کامل از ثمرات و برکات آن شامل حالتان شده باشد. به شما و تمامی دست اندرکاران خسته نباشید و خداقوت می گویم و امیدورم شاهد استمرار چنین برنامه هایی در گستره بیشتری باشیم.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا اپل به زودی آیفون تاشو عرضه می کند؟