راهنمای انتخاب رژگونه برای خانم های خاص و مدروز


چگونه رژگونه مناسب خودمان را پیدا کنیم انتخاب صحیح رنگ رژگونه برای آرایش چهره را بازتر و روشن تر نشان می دهد. پیدا کردن رژگونه مناسب برای هر فردی متفاوت است. به عنوان مثال رنگ صورتی کم رنگ روی صورت دوست شما عالی باشد اما این دلیل نمی شود که به صورت شما هم بیاید. یا مثلا رنگ مرجانی روی صورت همکارتان خیلی زیباست اما برای شما مناسب نیست. در این جا...

چگونه رژگونه مناسب خودمان را پیدا کنیم

راهنمای انتخاب رژگونه برای خانم های خاص و مدروز

انتخاب صحیح رنگ رژگونه برای آرایش چهره را بازتر و روشن تر نشان می دهد. پیدا کردن رژگونه مناسب برای هر فردی متفاوت است. به عنوان مثال رنگ صورتی کم رنگ روی صورت دوست شما عالی باشد اما این دلیل نمی شود که به صورت شما هم بیاید. یا مثلا رنگ مرجانی روی صورت همکارتان خیلی زیباست اما برای شما مناسب نیست. در این جا چند نمونه از بهترین رنگ ها مناسب توناژ پوست شما معرفی شده است.

پیدا کردن طبیعی ترین رنگ رژگونه برای پوست شاید کمی سخت باشد و خیلی چیزها را باید در این رابطه بدانیم. به عنوان مثال: ته رنگ پوستمان گرم است یا سرد؟ یا پوست مان زیتونی است یا برنز؟ اما خوشبختانه روش ساده تری هم برای این کار وجود دارد که به راحتی و بدون هیچ سردرگمی می توانید رژگونه مناسب پوست تان را انتخاب کنید.

بهترین رژگونه برای پوست های روشن: صورتی ملایم

این رنگ به رنگ پوست صورت شما بسیار نزدیک است. رنگ های غنی تر مثل مرجانی هاله ای پرتقالی رنگ به پوست های روشن اضافه می کند. برای این که پوست درخشش زیباتر و ملایم تری به خود بگیرد از رژگونه های براق تر و ملایم تر استفاده کنید و از آن ها با دست استفاده کنید.

راهنمای انتخاب رژگونه برای خانم های خاص و مدروز

بهترین رنگ رژگونه برای پوست های بژ: صورتی کثیف

از آن جایی که پوست شما پررنگ تر از پوست های روشن است می توانید از رژگونه های پررنگ تر استفاده کنید. صورتی کثیف هم صورت شما را جذاب تر می کند و هم آرایش طبیعی تری خواهید داشت.

بهترین رنگ رژگونه برای پوست های زیتونی: هلویی گرم

درخشش زیبایی که پوست های زیتونی دارند را می توان با انتخاب رنگ رژگونه مناسب زیباتر جلوه داد. هلویی گرم بهترین انتخاب برای رنگ پوست شماست.

راهنمای انتخاب رژگونه برای خانم های خاص و مدروز

نکته مهم :: کاری که باید انجام دهیم این است که در مقابل آیینه بایستیم و به آرامی لب پایینی را به طرف پایین بکشیم. اکنون رنگ داخل لب را با رنگ رژگونه تطبیق دهید.

کارایی این روش چیست؟ رنگ پوست داخل لب با قسمت های دیگر پوست متفاوت است اما مکمل آن است. به عنوان مثال اگر پوست روشنی دارید و رنگ پوست داخل لب صورتی است باید رژگونه صورتی برای پوست تان انتخاب کنید.

شاید به نظر احمقانه بیاید که در میان جمع لب را پایین بکشید اما ارزشش را دارد چون در انتخاب رنگ رژگونه هرگز اشتباه نخواهید کرد.

رژگونه برای پوست های برنز: هلویی براق

شما هم می توانید درست مثل کسانی که پوست زیتونی دارند باید از رنگی استفاده کنید که مکمل گرمای پوست تان باشد. رنگ هلویی براق درخشش طبیعی پوست تان را دو چندان می کند.

راهنمای انتخاب رژگونه برای خانم های خاص و مدروز

رنگ رژگونه مناسب برای پوست های قهوه ای روشن: آلبالویی روشن

کسانی که رنگ پوست قهوه ای روشن دارند بهتر است از رنگ های صورتی و هلویی ملایم استفاده نکنند. بهترین رنگ رژگونه برای شما آلبالویی روشن است. کمی رژگونه روی گونه ها بزنید و تا زیر استخوان گونه آن را ترکیب کنید تا گونه ها برجسته نشان داده شود.

راهنمای انتخاب رژگونه برای خانم های خاص و مدروز

بهترین رژگونه برای پوست های قهوه ای تیره: قرمز تراکوتا

از رنگ های تیره نترسید. رنگ های گرم آجری بدون این که رنگ پوست را تیره تر کند صورت را شاداب تر نشان می دهد. اما اگر باز هم نگران تیره بودن آن هستید قبل از کرم پایه استفاده کنید تا رنگ رژگونه روی پوست تان ملایم تر شود و چهره را طوری نشان می دهد که گویی از درون می درخشد.

راهنمای انتخاب رژگونه برای خانم های خاص و مدروز

-------------------------------------

همچنین دیدن فرمایید

.yuzo_related_post img .yuzo_related_post .relatedthumb .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_related_post .relatedthumb a .yuzo_related_post .relatedthumb a:hover!important;} .yuzo_related_post .relatedthumb:hover a .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo__text--title .yuzo_related_post .yuzo_text, .yuzo_related_post .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_text, .yuzo_related_post:hover .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb



شینیون مناسب زنان میانسال با متدهای جدید و زیبا