تاخیرها در فرودگاه منچستر


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir/) از لندن؛ مدیران فرودگاه منچستر در انگلیس اعلام کردند...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن؛ مدیران فرودگاه منچستر در انگلیس اعلام کردند درتلاشند تا از تاخیرهای ناشی از تامین سوخت هواپیماها، بکاهند.
تارنمای روزنامه ایندیپندنت نوشت عصر دیروز یکشنبه مشکل قطع برق موجب شد تا از ساعت 14 به وقت محلی، سوخت گیری هواپیماها در فرودگاه شهر منچستر مختل شود و مسئولان مربوط ابراز امیدواری کرده اند این مشکل تا ساعت 15 امروز به وقت محلی، برطرف شود. به نوشته ایندیپندنت، لوله های سوخت رسانی به هواپیماها از زیر زمین فرودگاه ها عبور می کنند و قطع برق در سامانه سوخت رسانی در فرودگاه منچستر، بر سفر بیش از ده هزار مسافر، اثر گذاشت.
به نوشته ایندیپندنت، در ابتدای قطع برق سامانه سوخت رسانی در فرودگاه، تصور می شد این اشکال در مدت چند ساعت برطرف خواهد شد و به همین علت، شماری از هواپیماها در حالی که مسافران در درون آن ها نشسته بودند، در فرودگاه آماده پرواز شده بودند و مسافران، ساعت ها منتظر ماندند. سپس مدیران فرودگاه اعلام کردند رفع مشکل بیش از این طول خواهد کشید و مسافران ناچار شدند از هواپیماها خارج شوند و ساک های خود را تحویل بگیرند تا تکلیفشان روشن شود. این روزنامه نوشت تاکنون یکصد پرواز لغو شده است و پروازهای شرکت های ایزی جت (easyJet)، رایان ایر (Ryanair) و فلایبی (Flybe )، بیش از دیگر شرکت ها مختل شده است. شماری از پروازهای فرودگاه منچستر، از شرکت لیورپول صورت گرفت اما به علت این که اتوبوس ها باید مسافران را از منچستر به لیورپول منتقل کنند، تاخیرهایی در راه است.
این در حال است که با پایان یافتن بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در شهر منچستر و بازگشت کاروانهای ورزشی ، این اختلال به سطح نارضایتی ها از نخستین میزبانی انگلیس از این مسابقه جهانی افزود.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعلام نتایج رسمی انتخابات آفریقای جنوبی