ملی‌پوش زن بیلیارد در پیکارهای جهانی: هدفم اهتزاز پرچم ایران است


ملی‌پوش زن بیلیارد در پیکارهای جهانی: هدفم اهتزاز پرچم ایران است

تهران - ایرنا - ملی‌پوش زن پاکت بیلیارد ایران گفت: با هدف موفقیت در رقابت‌های جهانی پاکت بیلیارد و اهتزاز پرچم ایران به مسابقات چین اعزام می‌شوم.

رقابت‌های پاکت بیلیارد قهرمانی جهان در بخش زنان از ۱۴ تا ۱۷ شهریورماه به میزبانی شهر شانگهای چین برگزار می‌شود و «هانیه فلاح» تنها نماینده ایران در این مسابقات است.

او امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص گفت: پس از شرکت در رقابت‌های انتخابی کشور و کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کردم و امشب (۱۱ شهریور) راهی چین می‌شوم.

وی اظهار داشت: سال گذشته ایران برای مسابقات جهانی ۳ سهمیه داشت ولی در مسابقات ۲۰۱۹ یک سهمیه به ایران تعلق گرفت و امیدوارم به عنوان تنها نماینده کشورم، موفق ظاهر شوم. البته بعد از رصدی که انجام دادم، مشخص شد بهترین‌های دنیا در مسابقات پیش رو حضور دارند که کار سخت می‌شود، ولی با همه توان به مصاف حریفان می‌روم.

تنها نماینده زن ایران در رقابت‌های جهانی پاکت بیلیارد درباره اینکه آیا مربی نیز همراه او اعزام می شود یا خیر؟ گفت: رقابت‌های بین المللی بیلیارد به گونه‌ای است که باید مربی پیش از اعزام نکات لازم را به بازیکن بگوید. زیرا مسابقات بیشتر نیازمند تمرکز است و بیشتر ورزشکاران در مسابقات جهانی نیز بدون مربی حاضر می‌شوند.

فلاح در خصوص اینکه هزینه این اعزام با برگزار کننده مسابقات یا فدراسیون ایران است؟ اظهار داشت: هر مرحله که ورزشکار بیشتر صعود کند، از سوی میزبان هزینه‌ای به او پرداخت می‌شود که حداقل آن هزار دلار است. بر همین اساس فدراسیون ایران مسابقات انتخابی را برگزار کرد تا بهترین فرد اعزام شود.

وی با تاکید بر اینکه در این مسابقات به دنبال کسب تجربه نیست، بیان کرد: پیش از این در سال ۹۵ در رقابت‌های جهانی چین شرکت کرده بودم و با ۲ شکست از گردونه مسابقات حذف شدم. به عبارتی پیش از این تجربه اندوزی کردم و در رقابت‌های پیش رو با هدف کسب موفقیت حاضر می شوم.

او از حمایت‌های فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ایران، هیات استان تهران و ملی پوشان رشته اسنوکر از جمله «سهیل واحدی» تشکر کرد.

این دوره از رقابت‌های جهانی در مرحله ۲ حذفی برگزار می‌شود و ۴۸ بازیکن با یکدیگر رقابت خواهند کرد و از جدول برندگان و بازندگان هر کدام یک بازیکن به مرحله نهایی راه پیدا می کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!