آشنایی با جیپ گرند چروکی ضدگلوله


جیپ نسخه زرهی و ضدگلوله گرند چروکی را در مکزیک عرضه می‌کند. این خودروساز آمریکایی به دنبال یافتن مشتریانی است که خواهان شاسی‌بلندی مقاوم هستند. تا دوم اکتبر سال جاری جیپ توانسته هزار دستگاه گرند چروکی زرهی را تولید کند. بدنه زرهی این خودرو دارای عناصری همچون پوشش‌های فولادی بالستیکی است که از بخش بالایی … The post آشنایی با جیپ گرند چروکی...

جیپ نسخه زرهی و ضدگلوله گرند چروکی را در مکزیک عرضه می‌کند. این خودروساز آمریکایی به دنبال یافتن مشتریانی است که خواهان شاسی‌بلندی مقاوم هستند. تا دوم اکتبر سال جاری جیپ توانسته هزار دستگاه گرند چروکی زرهی را تولید کند.

آشنایی با جیپ گرند چروکی ضدگلوله

بدنه زرهی این خودرو دارای عناصری همچون پوشش‌های فولادی بالستیکی است که از بخش بالایی خودرو محافظت می‌کند. شیشه خودرو نیز جای خود را به پلی وینیل چندلایه با ضخامت کلی ۱۹ میلی‌متری داده است. بهبودهای بی‌شمار دیگری نیز وجود دارد شامل مواردی همچون پانل زیرین ضد نارنجک، محافظ پیشرانه، تقویت شیشه‌ها و فریم، سیستم تعلیق بهتر و لاستیک‌های ران فلت می‌باشد.

آشنایی با جیپ گرند چروکی ضدگلوله

گرند چروکی موردبحث توانسته سطح حفاظتی NIJ-IIIA وزارت دادگستری آمریکا را دریافت کند. به منظور دریافت این رتبه خودرو باید در برابر گلوله‌های ۴۴ مگنوم و… مقاومت کند. در واقع این خودرو در برابر اکثر سلاح‌های دستی مقاومت نشان می‌دهد.

آشنایی با جیپ گرند چروکی ضدگلوله

جیپ این خودرو را در کارخانه جفرسون شمالی در دیترویت ساخته و به مکزیک می‌فرستد جایی که فرایند ضدگلوله شدن آن انجام می‌شود. بخش مهندسی فیات-کرایسلر و شرکتی آلمانی محافظت بالستیک این خودرو را انجام داده‌اند.

قیمت گرند چروکی زرهی در مکزیک از ۱۸۵۰۹۰۰ پزو معادل ۸۶۵۱۴ دلار شروع می‌شود. این شاسی‌بلند مقاوم از پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری با قدرت ۳۶۰ اسب بخار و گشتاور ۵۲۰ نیوتون متر استفاده می‌کند. تنها گیربکس موجود نیز از نوع ۸ سرعته اتوماتیک بوده و سیستم چهار چرخ محرک نیز به‌صورت استاندارد وجود دارد. از جمله ویژگی‌های کابین نیز می‌توان به صفحه‌نمایش ۸.۴ اینچی و تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای اشاره کرد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دلربایی کیا K900 و استینگر سفارشی در نمایشگاه SEMA