معرفی نسل جدید سیتروئن C5 و پژو 208 در نمایشگاه پاریس؟


معرفی نسل جدید سیتروئن C5 و پژو 208 در نمایشگاه پاریس؟

نمایشگاه خودروی پاریس 2018 که در ماه اکتبر برگزار می‌شود شاهد رونمایی‌های جذابی خواهد بود. این شهر تا سال 2030 از تردد تمامی خودروهای احتراق داخلی جلوگیری خواهد کرد اما خب در نمایشگاه باید پذیرای خودروهای بزرگی همچون نسل جدید ب‌ام‌و X4، نسخه تولیدی نهایی از شاسی‌بلند الکتریکی آئودی و همچنین سه‌گانه‌های فرانسوی باشد. اتوبیلد...

نمایشگاه خودروی پاریس 2018 که در ماه اکتبر برگزار می‌شود شاهد رونمایی‌های جذابی خواهد بود. این شهر تا سال 2030 از تردد تمامی خودروهای احتراق داخلی جلوگیری خواهد کرد اما خب در نمایشگاه باید پذیرای خودروهای بزرگی همچون نسل جدید ب‌ام‌و X4، نسخه تولیدی نهایی از شاسی‌بلند الکتریکی آئودی و همچنین سه‌گانه‌های فرانسوی باشد.

معرفی نسل جدید سیتروئن C5 و پژو 208 در نمایشگاه پاریس؟
اتوبیلد ادعا می‌کند ما در پاریس شاهد رونمایی از نسل جدید رنو کلیو خواهیم بود. این خودرو پیش از پایان سال به فروش خواهد رسید و تمرکز زیادی روی راندمان و راحتی داشته و بر پایه نسخه به‌روز شده از پلتفرم CMF-B استفاده کرده است. رنو به منظور کاهش هزینه‌های توسعه این پلتفرم را انتخاب کرده است. کلیو جدید دارای پیشرانه 1.3 لیتری توربوی جدید خواهد بود. گفته شده قوای محرکه هیبریدی ملایم با سیستم الکتریکی 48 ولتی نیز جایگزین پیشرانه 1.5 لیتری دیزلی کنونی خواهد شد اما تا این لحظه هنوز هیچ‌چیز تأیید نشده است.


پژو نیز در خاک خود کلاس سوپرمینی های اروپا را تکان خواهد داد زیرا نسل جدید 208 که از پلتفرم جدید CMP استفاده می‌کند معرفی خواهد شد. این خودرو سبک‌تر از نسل قبلی بوده بنابراین مصرف سوخت و آلایندگی آن کاهش خواهد یافت. اولین تصاویر جاسوسی این خودرو نشان داده‌اند که 208 جدید کمی بزرگ‌تر از نسل قبلی بوده و فاصله بین محوری بیشتری برای بهبود فضای کابین و کیفیت سواری بهتر خواهد داشت.

معرفی نسل جدید سیتروئن C5 و پژو 208 در نمایشگاه پاریس؟
اما دیگر خودروی فرانسوی که در پاریس معرفی خواهد شد سیتروئن C5 جدید است. قبلاً گفته شده نسل جدید این خودرو در سال 2020 عرضه خواهد شد بنابراین صحت و سقم ادعاهای اتوبیلد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این خودرو در کلاس سنتی D حضور نخواهد داشت زیرا دارای ریشه‌های کراس اوور کاکتوس خواهد بود. این سدان مرسوم دوباره توسط سیتروئن اختراع شده و در طراحی خود از کانسپت فوق‌العاده CXperience الهام گرفته است.


نمایشگاه خودروی پاریس 2018 از دوم تا چهاردهم اکتبر برگزار خواهد شد اما دسترسی دو روز اول مخصوص اصحاب رسانه خواهد بود.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم