رنو کیگر کانسپت، پیش‌نمایش کراس‌اووری جدید برای هند


رنو کیگر کانسپت، پیش‌نمایش کراس‌اووری جدید برای هند

رنو از کانسپت کیگر Kiger که پیش‌نمایشی از یک کراس اوور کوچک و جدید برای بازار هند است رونمایی کرد. نسخه تولیدی کیگر که طولی کمتر از 4 متر خواهد داشت گزینه‌ای دیگر از این برند برای مشتریان هندی خواهد بود. این خودروساز قبلاً مدل‌های کوئید، داستر و تریبر را در سبد محصولات خود داشته … The post رنو کیگر کانسپت، پیش‌نمایش کراس‌اووری جدید برای هند...

رنو از کانسپت کیگر Kiger که پیش‌نمایشی از یک کراس اوور کوچک و جدید برای بازار هند است رونمایی کرد.

رنو کیگر کانسپت، پیش‌نمایش کراس‌اووری جدید برای هند

نسخه تولیدی کیگر که طولی کمتر از ۴ متر خواهد داشت گزینه‌ای دیگر از این برند برای مشتریان هندی خواهد بود. این خودروساز قبلاً مدل‌های کوئید، داستر و تریبر را در سبد محصولات خود داشته است.

رنو کیگر کانسپت، پیش‌نمایش کراس‌اووری جدید برای هند

از نظر بصری باید گفت کیگر کانسپت با چراغ‌های جلوی تمام LED، کاپوت عضلانی، شیشه جلوی خمیده و سقف نیمه شناور متمایز می‌شود. آینه‌های جانبی نیز طراحی مشابه بال های هواپیما دارند درحالی‌که نمای عقب نیز پذیرای اسپویلر، خروجی اگزوز مرکزی و چراغ‌های C شکل شده است. البته فکر نمی‌کنیم آینه‌های این خودرو راهی نسخه تولیدی شوند.

رنو کیگر کانسپت، پیش‌نمایش کراس‌اووری جدید برای هند

لارنس فن دن آکر مدیر طراحی رنو می‌گوید:

همکاری خلاقانه طراحان فرانسوی و هندی بهترین راه برای برآورده ساختن نیازها و انتظارات مشتریان است. همانند تریبر، ما یکبار دیگر توانایی خود در نوآوری را به نمایش گذاشته‌ایم و این کار را با معرفی محصولی جدید که دارای دو کاراکتر شهری و خارج از آن است انجام داده‌ایم. کیگر کانسپت به مدل تولیدی آتی بسیار نزدیک است.

این خودرو همچنین با عناصر سبز رنگ بدنه و عناصر آلومینیومی همچون دستگیره درب‌ها، سپرها و کالیپرهای ترمز متمایز شده است.

هدف از تولید کیگر جلب نظر مشتریانی است که به دنبال جذابیت و مدرنیته در کلاس خودروهای B هستند. این کلاس ۵۱ درصد از بازار خودروی هند را تشکیل می‌دهد.

نسخه تولیدی این کانسپت به بازارهای خارج هند هم صادر خواهد شد هرچند فعلاً جزئیات بیشتری از برنامه‌های رنو دراین‌باره منتشر نشده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بررسی تخصصی لکسس ES تاکومی 2020 با یک تکنولوژی دردسرساز!