نبرد گودزیلا و دایناسور! درگ نیسان GT-R و رم TRX


نبرد گودزیلا و دایناسور! درگ نیسان GT-R و رم TRX

رم TRX چه در جاده باشد و چه در خارج از جاده، پیکاپ بسیار سریعی است. تاکنون ویدئوهای زیادی از این هیولا دیده‌ایم که در آن‌ها حتی برخی خودروهای اسپرت را هم شوکه می‌کند. کانال یوتیوب «فست لین تراک» رم TRX را در برابر هر خودرویی که بتوانند پیدا کنند قرار می‌دهد و حالا نیز … The post نبرد گودزیلا و دایناسور! درگ نیسان GT-R و رم TRX appeared first on...

رم TRX چه در جاده باشد و چه در خارج از جاده، پیکاپ بسیار سریعی است. تاکنون ویدئوهای زیادی از این هیولا دیده‌ایم که در آن‌ها حتی برخی خودروهای اسپرت را هم شوکه می‌کند. کانال یوتیوب «فست لین تراک» رم TRX را در برابر هر خودرویی که بتوانند پیدا کنند قرار می‌دهد و حالا نیز رقیبی را برای این دایناسور آمریکایی پیدا کرده‌اند که آن‌هم نام مستعار هیولایی دارد. این خودرو گودزیلا است که قطعاً رقیب عادلانه‌ای برای تی‌رکس نیست اما تقابل این دو هیولای افسانه‌ای می‌تواند جالب باشد.

نبرد گودزیلا و دایناسور! درگ نیسان GT-R و رم TRX

نیسان GT-R که در این نبرد حضور دارد از نوع معمولی با ۵۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۳ نیوتن متر گشتاور است که توسط یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربو تولید می‌شود. از سوی دیگر، رم TRX به نیروگاه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ هلکت مجهز است که ۷۰۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این یعنی رقیب آمریکا با اختلاف زیادی از حریف ژاپنی خود قوی‌تر است اما از سوی دیگر، در وزن برتری کامل با GT-R است زیرا با ۱۷۰۰ کیلوگرم وزن، بسیار از پیکاپ ۲۹۰۰ کیلوگرمی سبک‌تر است.

نبرد گودزیلا و دایناسور! درگ نیسان GT-R و رم TRX

با توجه به این اعداد، روی کاغذ باید GT-R پیروز شود اما باید به یک نکته توجه داشت. این درگ روی آسفالت معمولی برگزار شده که کشش در آن اهمیت زیادی دارد و TRX با وزن زیاد و چهارچرخ محرک، هرگز مشکلی در کشش و لانچ نخواهد داشت. به همین دلیل، این پیکاپ قبلاً توانست در همین مسیر، موستانگ شلبی GT500 با ۷۶۰ اسب بخار قدرت را مغلوب کند؛ اما GT-R هم چهارچرخ محرک است و از ضعف کشش شلبی رنج نمی‌برد. به همین دلیل، رم TRX در اینجا با حریف سرسختی مواجه خواهد بود؛ بنابراین، سؤال این است که آیا GT-R می‌تواند از نسبت قدرت به وزن بهتر خود استفاده کرده و TRX را مغلوب کند؟ پاسخ این سؤال را در ویدئوی زیر ببینید.

[دانلود ویدئو]


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین قیمت برخی روغن موتورهای پرفروش بازار + جدول