مسابقه درگ بوگاتی شیرون و جت رافائل!


مسابقه درگ بوگاتی شیرون و جت رافائل!

در سری دهم و اپیزود سوم تاپ گیر سال 2007 مسابقه درگ مشهوری بین بوگاتی ویرون به رانندگی ریچارد هموند و یک جت یوروفایتر تایفون برگزار شد. بوگاتی هم‌اکنون دوئل مشابهی را ترتیب داده و فقط تنها تفاوت به حضور پسر ویرون یعنی شیرون مربوط می‌شود. همچنین در طرف دیگر هم جت رافائل قرار گرفته … The post مسابقه درگ بوگاتی شیرون و جت رافائل! appeared first on...

در سری دهم و اپیزود سوم تاپ گیر سال ۲۰۰۷ مسابقه درگ مشهوری بین بوگاتی ویرون به رانندگی ریچارد هموند و یک جت یوروفایتر تایفون برگزار شد. بوگاتی هم‌اکنون دوئل مشابهی را ترتیب داده و فقط تنها تفاوت به حضور پسر ویرون یعنی شیرون مربوط می‌شود. همچنین در طرف دیگر هم جت رافائل قرار گرفته است.

مسابقه درگ بوگاتی شیرون و جت رافائل!

شیرون ۱۶ سیلندر از نوع شیرون اسپورت بوده است. این خودرو در نسخه سفارشی Les Légendes du Ciel و به تعداد محدود و به خاطر ادای احترام به حضور بوگاتی در توسعه پیشرانه هواپیماها و حتی یک هواپیمای کامل تولید شده است. این شیرون سفارشی همچنین ادای احترام به رانندگانی است که اوایل قرن بیستم میلادی در نیروی هوای فرانسه انجام‌وظیفه می‌کردند.

مسابقه درگ بوگاتی شیرون و جت رافائل!

از این شیرون تنها ۲۰ دستگاه تولید شده است. مسابقه درگ هایپرکار بوگاتی و جت در شمال غرب فرانسه برگزار شده و پشت فرمان شیرون راننده رسمی بوگاتی یعنی پیر هنری رافانل حضور داشته است؛ اما جت جنگنده فرانسوی نیز قدرت ۵۶۴۶ اسب بخاری داشته و باعث شده قدرت ۱۴۷۹ اسبی شیرون اصلاً به چشم نیاید!

مسابقه درگ بوگاتی شیرون و جت رافائل!

خلبان جت پشت کاکپیت نشسته و می‌گوید همه‌چیز باید به نرمی انجام شود زیرا مسیر مسابقه بسیار کوتاه و کم‌عرض است. شیرون شاید سریع‌ترین خودروی تولیدی دنیا باشد اما نمی‌تواند به حداکثر سرعت حدود ۲ هزار کیلومتر در ساعت این جت نزدیک شود؛ بنابراین ما مسابقه درگ منصفانه‌ای را نمی‌بینیم.

مسابقه درگ بوگاتی شیرون و جت رافائل!

اگر قبلاً مسابقه درگ ویرون و تایفون را ندیده‌اید در ادامه می‌توانید این مسابقه خاطره‌انگیز را تماشا کنید.

[دانلود ویدئو]

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)