معرفی نسخهٔ پیش‌تولید نسل جدید رنو مگان الکتریکی


معرفی نسخهٔ پیش‌تولید نسل جدید رنو مگان الکتریکی

در اکتبر سال گذشته، رنو در جریان رویداد eWays، از کانسپت الکتریکی مگان eVision پرده‌برداری کرد. این کانسپت، پیش‌نمایشی از نسل جدید مگان بود که حالا نسخهٔ پیش‌تولید آن با پوشش استتاری معرفی شده است. این یک خودروی بلندقامت هاچ‌بک مانند الکتریکی بنام مگان E-Tech است که با نام MeganE هم شناخته می‌شود. این مگان … The post معرفی نسخهٔ پیش‌تولید نسل...

در اکتبر سال گذشته، رنو در جریان رویداد eWays، از کانسپت الکتریکی مگان eVision پرده‌برداری کرد. این کانسپت، پیش‌نمایشی از نسل جدید مگان بود که حالا نسخهٔ پیش‌تولید آن با پوشش استتاری معرفی شده است. این یک خودروی بلندقامت هاچ‌بک مانند الکتریکی بنام مگان E-Tech است که با نام MeganE هم شناخته می‌شود. این مگان جدید اولین محصول رنو محسوب می‌شود که بر اساس پلت‌فرم ماژولار CMF-EV ساخته شده یعنی همان پلت‌فرمی که در نیسان آریا استفاده شده است.

معرفی نسخهٔ پیش‌تولید نسل جدید رنو مگان الکتریکی

با توجه به تصاویری که از مگان E-Tech منتشر شده، این خودرو ترکیب جالبی بین یک هاچ‌بک سنتی، یک کراس‌اوور و حتی یک MPV خواهد بود. طبق اعلام رنو، نسل جدید مگان به یک موتور الکتریکی ۲۱۷ اسب بخاری مجهز است که توسط یک پکیج باطری ۶۰ کیلووات ساعتی تغذیه می‌شود و با هر بار شارژ می‌تواند تا ۴۵۰ کیلومتر را طی کند. البته انتظار می‌رود نسخهٔ تولیدی این خودرو با چند گزینهٔ قوای محرکهٔ مختلف و ظرفیت‌های متنوع باطری عرضه شود اما هنوز چیزی دراین‌باره اعلام نشده است.

معرفی نسخهٔ پیش‌تولید نسل جدید رنو مگان الکتریکی

به گفتهٔ رنو، تاکنون ۳۰ پروتوتایپ از مگان E-Tech تولید شده که قرار است طی تابستان امسال در جاده‌های عمومی مورد آزمایش قرار گیرند؛ بنابراین، انتظار می‌رود نسخهٔ تولیدی نهایی این ماشین در اوایل سال آینده رونمایی شده و در نیمهٔ اول سال راهی نمایندگی‌های فروش شود. این خودروی الکتریکی جدید که در کارخانهٔ رنو در فرانسه تولید می‌شود، نقش مهمی در برنامه‌های این شرکت برای تبدیل شدن به برندی تمام الکتریکی تا سال ۲۰۳۰ خواهد داشت.

معرفی نسخهٔ پیش‌تولید نسل جدید رنو مگان الکتریکی


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاکسی‌های برقی از ماه آینده وارد خیابان‌های تهران می‌شوند