بیوگرافی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج + عکس


پشت پرده ازدواج نام یک سریال تلویزیونی است که درباره زنان خانواده جوهر که در یک شرکت طلاق جهت بیزینسی خانوادگی فعالیت دارند، می باشد. کولپان چوهر با بازیگری سومرو یاوروجوک مادر ۳ دختر است که پس از ترک شدن از سوی همسر خود، فرزندان را...

پشت پرده ازدواج نام یک سریال تلویزیونی است که درباره زنان خانواده جوهر که در یک شرکت طلاق جهت بیزینسی خانوادگی فعالیت دارند، می باشد. کولپان چوهر با بازیگری سومرو یاوروجوک مادر ۳ دختر است که پس از ترک شدن از سوی همسر خود، فرزندان را تنها بزرگ نموده است. کولپان وکیلی خیلی محبوب و معروف است که با ۲ دختر خود در این شرکت فعالیت می کنند. عذرا با بازیگری گوکچه بهادیر دختر ارشد این خانواده می باشد که ۱۵ سال از ازدواج با سرگن با بازیگری سارپ آکایا می گذرد و صاحب ۳ فرزند است. او توقع دارد پس از بازنشسته شدن مادرش مدیر شرکت حقوقی جوهر گردد که البته این چنین نمی شود. صنم با بازیگری گوکچه ایوب اوغلو دختر دوم این خانواده و مستقل و آزاده می باشد. وی به خاطر پدر خود به مردها بی اعتماد است و علاقه ای به ازدواج و رابطه منظم و محکم ندارد. گونس دختر کوچک، تحصیلکرده دانشکده حقوق است اما نمی خواهد مثل مادر و خواهران خود وکیل گردد. او قهوه خانه ای را افتتاح می کند. او در شرف ازدواج با بالین که از کودکی با هم رابطه داشتند، است. در این مطلب شما را با بازیگران سریال پشت پرده ازدواج آشنا می کنیم.

بیوگرافی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج + عکس

معرفی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج

کولپان جوهر و دو دختر خود در شرکتی متعلق به کارهای طلاق کار می کنند، در حقیقت کولپان در موسسه دچار مشکل مالی شده و قصد ندارد دختران خود را از این مشکل باخبر نماید. بعد از بحث خشن میان عذرا و مادرش، عذرا فعالیت در موسسه مادر خود را ترک کرده و کارش را در موسسه رقیب آغاز می کند. در همین موقع وی با ییلدیریم ییگیت کیرازچی دوست پسر اسبق خود همکاری نماید. عذرا موقع رسیدگی به پرونده طلاق یک مشتری خود پی به خیانت شوهر خود می برد. وی می فهمد که شوهرش با یک زن دیگر که به وسیله ی وبسایت دوستیابی آشنا گردیده، دارای رابطه عاطفی است.

بیوگرافی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج + عکس

گوکچه ایوب

گوکچه ایوب بازیگر نقش صنم جوهر در پشت پرده ازدواج است که متولد بیستم ماه اوت ۱۹۸۳ و تحصیلکرده رشته تئاتر می باشد. او فعالیت بازیگری خود را با حضور در تئاتر در سال ۲۰۰۹ آغاز نمود. او ایفا کننده ننقش در ۷ سریال، ۳ سریال اینرنتی و نیز ۴ فیلم سینمایی می باشد. او با بازی در سریال «زن» بود که مورد توجه قرار گرفته و دریافت کننده پیشنهاد بعدی اش یعنی بازی در سریالی به نام «ققنوس» شود. یکی دیگر از آثار وی که اخیرا در آن بازی کرده است, سریال محکوم می باشد که مصادف با پخش سریال «پشت پرده ازدواج» پخش می گردد.

بیوگرافی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج + عکس

سومرو یاوروجوک

یکی دیگر از بازیگران سریال پشت پرده ازدواج سومرو یاوروجوک است که با نقش چولپان جوهر مقابل دوربین می رود. او در بیست و چهارم ماه سپتامبر سال ۱۹۶۱ در آنکارای ترکیه به دنیا آمده است. آغاز فعالیت بازیگری او به سال ۱۹۸۲ باز می گردد که بعد از اتمام تحصیلات جدیت یافت. یاورورجوک با بازی در ۱۰ فیلم در سینما و ۱۷ سریال در تلویزیون حضور یافته است. ولی مشهورترین بازی او در سریال فاطما گل اس، البته در سالهای گذشته هم نقش آفرینی های موفقی از وی در سریال های مطرحی همچون «سد»، شماره ۳۰۹» را شاهد بوده ایم.

بیوگرافی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج + عکس

تولین اجه

تولین اجه بازیگر نقش گونش جوهر در سریال پشت پرده ازدواج می باشد. او در بیست و ششم ماه مه سال ۱۹۹۱ در استانبول ترکیه زاده شده است. وی فعالیت هنرپیشگی خود را بعد از اتمام تحصیلات و با بازی در مجموعه تلویزیونی «انتقام مارها» آغاز نمود. ولی شناخته شدن او به واسطه ی بازی در سریال «جنایت های پیش پا افتاده» و شهرتش نیز به واسطه ی بازی در سریال دختر سفیر صورت گرفت. این خانم بازیگر دارای ۱۶۲ سانتی متر قد است.

بیوگرافی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج + عکس

گوکچه بهادیر

گوکچه بهادیر بازیگر نقش عذرا جوهر (دختر بزرگ خانواده جوهر) می باشد. او در نهم ماه نوامبر سال ۱۹۸۱ در استانبول ترکیه متولد شد و بعد از اتمام تحصیلات قدم در عرصه بازیگری گذاشت. اولین تجربه بازیگری او سریال «دانش زندگی» بود که موجب به شهرت رسیدن وی گردید. از دیگر آثار این هنرمند می توان به سریال زیر پوست شهر و برگ ریزان، افسانه، یادگار، جنایت های پیش و پا افتاده اشاره داشت.

سرکان آتونوراک

سرکان آلتونوراک بازیگر نقش بورا در سریال ترکی پشت پرده ازدواج می باشد. او در بیست و چهارم ماه دسامبر سال ۱۹۷۶ در آنکارای ترکیه متولد شده که هنرپیشه و صداپیشه می باشد. تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته تئاتر و در دانشگاه حاجی تپه به اتمام رسانده است. او وقتی ۲۳ ساله بود با بازی در سریال «با وجود اینکه از هم جدا هستیم، اما با هم هستیم» شروع نمود. در ۲۰۱۲ نیز در سریالی به نام «قرن باشکوه» ایفا کننده نقش یحیی گردید که شهرت خوبی را برای او رقم زد. وی دارای ۱۸۲ سانتی متر قد است.

بیوگرافی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج + عکس

باریش کیلیچ

باریش کیلیچ زاده بیست و یکم ماه فوریه سال ۱۹۷۸ در مالاتیای ترکیه که در زمینه بازیگری فعالیت می کند. یکی از هنرنمایی های او بازی در پشت پرده ازدواج می باشد. وی لیسانس اقتصاد از دانشگاه استانبول است که وقتی ۲۶ ساله بود فعالیتش را در سریالی به نام «تمام فرزندانم» شروع نمود. در ۲۰۱۱ با بازی در سریال «اسمش فریحا گذاشتم» مشهور شد. او دارای ۱۸۸ سانتی متر قد بوده که در ۲۰۰۷ با آیسه گل کیلیچ ازدواج کرده و دارای ۲ فرزند هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج + عکس

بورجو سویلر

سویلر در یکم ماه ژانویه سال ۱۹۹۶ در استانبول ترکیه به دنیا آمده است. او تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته تئاتر در دانشگاه استانبول به پایان برد و مدرک گرفت. وقتی ۲۶ سال داشت در سریال پشت پرده ازدواج با نقش فوندا حضور یافت که نخستین تجربه بازیگری او محسوب می شود. در ۲۰۲۲ در سریال «تقلب» بازی کرد.

اردل کوککومرچو

اردل بازیگر نقش ارمان در پشت پرده ازدواج و یا همان همه چیز درباره ازدواج است که در یکم ماه آوریل سال ۱۹۸۵ در آنکارای ترکیه به دنیا آمده است. تحصیلات خود را در رشته تئاتر از دانشگاه آنادولو اسکی شهیر به پایان برد و مدرک گرفت. وقتی ۲۱ سال داشت مشغول به فعالیت در عرصه تئاتر شد و در سریال رستگاری با ژانر تاریخی ایفای نقش نمود و مورد توجه قرار گرفت. او علاوه بر بازیگری، صداپیشه نیز می باشد که در سالهای ۱۹۹۱-۱۹۹۳ به عنوان برترین بازیگر برگزیده گردید.

بیوگرافی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج + عکس

اسما یلماز

اسما یلماز بازیگر ترکی زاده یازدهم ماه مه سال ۲۰۰۸ در استانبول ترکیه می باشد. او محصل مقطع متوسطه است که در سن هفت سالگی در سریال گلهای زخمی حضور یافت و اخیرا در ۲۰۲۲ در سریالی به نام « پشت پرده ازدواج» مقابل دوربین رفت.

بیوگرافی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج + عکس

دنیز گوندوگدو

دنیز گوندوگدو در بیست و چهارم ماه آوریل سال ۱۹۸۷ در ترکیه به دنیا آمده و هنرپیشه می باشد. او لیسانس اقتصاد و دارای ۱۶۵ سانتی مرت قد است. فعالیت هنری خود را ابتدا با دستیاری صحنه شروع نمود؛ ولی بعد با حضور در برنامه تلویزیونی آکینجی با نقش مرال مورد توجه قرار گرفت.

برتان اصلانی

برتان اصلانی در سوم ماه جولای ۱۹۹۰ در اسکوپیه مقدونیه به دنیا آمده که در زمینه بازیگری فعالیت می کند. او مدرک گرفته ی رشته مدیریت بوده که در دوران نوجوانی (۱۲ سالگی) در مقدونیه به دنیای موسیقی پیوست. وقتی ۲۰ ساله بود جهت ادامه مسیر موسیقی خود به ترکیه مهاجرت نموده و یک سال بعد در سریال «هفت کثیف» مقابل دوربین رفت. او دارای ۱۸۳ سانتی متر قد و متاهل (هازال سنل) می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج + عکس

آلارا توران

زاده چهاردهم ماه سپتامبر سال ۱۹۹۵ در استانبول ترکیه و هنرپیشه می باشد. او مدرک گرفته رشته تئاتر است که نخستین تجربه بازیگری اش به بازی در سریال «فرزندان خواهر و برادر» بازمی گردد. او که به واسطه ی نقش آفرینی در سریال گودال مشهور شد در سریال پشت پرده ازدواج نیز ایفای نقش می نماید. دارای ۱۶۸ سانتی متر قد است.

بیوگرافی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج + عکس

ییگیت کرازچی

کرازچی تولد یافته هفدهم ماه اوت ۱۹۸۳ در استانبول فعال در زمینه بازیگری می باشد. تحصیلکرده رشته ارتباطات از دانشگاه بیلگی استانبول است که وقتی ۲۰ ساله بود در سریال «آخرین انتخاب» حضور یافت و به این شکل قدم در عرصه بازیگری گذاشت. او سپس در سریال «دوست دارد و دوست ندارد» با نقش تونا مشهور شد. وی همچنین در عرصه مدلینگ و موسیقی فعالیت می کند.

بیوگرافی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج + عکس

روزگار دوروک اوزمیل

این بازیگر با نقش ارن در سریال پشت پرده ازدواج مقابل دوربین می رود. او زاده بیست و نهم ماه نوامبر ۲۰۱۱ در استانبول می باشد. نخستین تجربه بازیگری او در ۲۰۲۰ مربوط به سریال سوگند است. در ۲۰۲۱ در فیلم سینمایی «زندگی کاغذی» نیز بازی کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج + عکس

اوفوک اوزدمیر

اوفوک اوزدمیر در پنجم ماه فوریه سال ۱۹۹۴ در ترکیه زاده شده است. او لیسانس رشته بازیگری داشته و بازیگر می باشد. در سال ۲۰۱۵ قدم در عرصه بازیگری گذاشت.

بیوگرافی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج + عکس

سارپ آکایا

سارپ آکایا زاده سیزدهم ماه می سال ۱۹۸۰ در استانبول ترکیه می باشد که تحصیلاتش را در رشته تئاتر از دانشگاه معمار سینان به پایان رسانده است. او وقتی ۱۶ ساله بود در سریالی به نام « خانواده ما» شروع به فعالیت نمود و به واسطه بازی در سریال «دره گرگ ها» مشهور شد. او متاهل و صاحب فرزند است که علاوه بر بازیگری در زمینه صداپیشگی فعالیت می نماید.

بیوگرافی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج + عکس

در این مطلب شما را با بازیگران سریال پشت پرده ازدواج آشنا کردیم. امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. همچنین در صورت تمایل با نقش آفرینان دیگر سریال های مطرح و محبوب ترکی همچون بازیگران سریال دختر سفیر و بازیگران سریال دختر ناتنی می توانید بر روی لینک ها کلیک نمایید.

منبع : آرگا

برچسب :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زیبایی دختر واقعی بازیگر نقش هلن در مردان آنجلس+ عکس ها در55 سالگی بعد طلاق و بیوگرافی