ابداع آلمانی‌ها: تسکین نیش حشرات با درگاه Type-C


ابداع آلمانی‌ها: تسکین نیش حشرات با درگاه Type-C

شاید درگاه Type-C راه حلی برای بسیاری از مشکلات یا انجام کارهای پیچیده باشد، اما احتمالاً فکرش را هم نمی‌کردید روزی از آن برای تسکین دادن جای نیش حشرات استفاده شود. این محصول جالب و عجیب ساخت یک شرکت آلمانی به نام Kamedi است و سازنده آن ادعا...

شاید درگاه Type-C راه حلی برای بسیاری از مشکلات یا انجام کارهای پیچیده باشد، اما احتمالاً فکرش را هم نمی‌کردید روزی از آن برای تسکین دادن جای نیش حشرات استفاده شود. این محصول جالب و عجیب ساخت یک شرکت آلمانی به نام Kamedi است و سازنده آن ادعا می‌کند قادر به برطرف کردن یا تسکین درد، سوزش و خارش ناشی از گزیدگی توسط حشرات مزاحمی چون پشه، زنبور و خرمگس است.

گاهی محصولاتی با کاربرد بسیار عجیب طراحی و عرضه می‌شوند که نمونه‌ای از آنها تسکین دهنده Type-C برای نیش حشرات است. این دانگل کوچک به گوشی شما وصل می‌شود و با ایجاد گرما، جای نیش حشرات یا پشه را تسکین می‌دهد.

تسکین جای نیش حشرات با دانگل Type-C

شرکت آلمانی Kamedi محصولی به نام Heat-It طراحی کرده که یک دانگل USB Type-C است و به درگاه شارژ گوشی کاربر وصل می‌شود. ظاهراً مکانیزم این وسیله کوچک تولید گرما است و دمای موضع را به 51 درجه سانتی‌گراد می‌رساند. البته امکان شخصی سازی آن وجود دارد.

خریداران می توانند با نصب اپلیکیشن این وسیله عجیب برای اندروید یا iOS، مدت گرمادهی و شدت آن را تنظیم کنند. همچنین امکان انتخاب حالت ویژه پوست های حساس یا کودکان نیز وجود دارد.

تسکین جای نیش با  Type-C

خریداران می‌توانند با نصب اپلیکیشن این وسیله عجیب برای اندروید یا iOS، مدت گرمادهی و شدت آن را تنظیم کنند. همچنین امکان انتخاب حالت ویژه پوست‌های حساس یا کودکان نیز وجود دارد.

جالب اینکه Kamedi برای نشان دادن کارآمدی محصول عجیب خود به مقاله‌ای در نشریه سوئدی Acta Dermato-Venereologica استناد می‌کند که دانگل Heat-It و اعمال کردن گرمای متمرکز در کاهش خارش ناشی از گزش حشرات را بررسی کرده است. ادعا شده این بررسی مؤثر بودن Heat-It در کاهش درد و خارش ناشی از گزیدگی و گاز گرفتن توسط حشرات را نشان می‌دهد.

تسکین دهنده نیش حشره  Type-C

در صورتی که شما هم به دانگل Type-C تسکین دهنده گزیدگی توسط حشرات علاقه‌مند شده‌اید، بد نیست بدانید 40 دلار قیمت دارد. جالب اینکه کامنت های فروشگاه آمازون حاکی از مؤثر بودن این دانگل در تسکین جای گزش حشرات است!

بهتر است امیدوار باشیم اپل نسخه 599 دلاری این محصول را نسازد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

باز کردن قفل کیف پول بیت‌کوین 3میلیون دلاری ازطریق «هک زمان»