بازداشت عامل بدنامی پلیس در شهرک ولیعصر تهران


بازداشت عامل بدنامی پلیس در شهرک ولیعصر تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: 29 دی ماه در پی دریافت اخباری و مراجعه شهروندان به کلانتری 153 شهرک ولیعصر مبنی بر اخاذی توسط مردی با عنوان مامور قلابی...

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: 29 دی ماه در پی دریافت اخباری و مراجعه شهروندان به کلانتری 153 شهرک ولیعصر مبنی بر اخاذی توسط مردی با عنوان مامور قلابی در خیابان سعیدی تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم در دستور کار عملیات این کلانتری قرار گرفت و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات متهم و ساعات حضور آن را شناسایی کردند افزود: تیم مجربی از ماموران به محل مورد نظر مراجعه و در حال گشت زنی، متهم با همان مشخصات اعلامی را در حال ارتکاب جرم و اخاذی از شهروندی مشاهده کردند و سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه مامور قلابی دستگیر شد و در بررسی اولیه از متهم کارت شناسایی جعلی، 2 دستگاه تلفن همراه مسروقه، تعدادی کلید، وجه نقد و یک قبضه سلاح سرد به ارزش 400 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ قاسم پور با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان در پایان خاطر نشان کرد: پرونده دارای تعدادی شاکی میباشد و همچنین متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.


بازداشت عامل بدنامی پلیس در شهرک ولیعصر تهران

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها